ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΣΚΩΝ
CRAIG ARMSTRONG - Piano works (When)
1. In My Own Words
2. Heatmiser 2
3. Hidden
4. Gentle Piece
5. Weather Storm
6. Diffuse
7. Leaving Paris
8. Fugue
9. Theme from Orphans
10. 1st Waltz
11. Satine’s Theme
12. Morning Breaks
13. Laura’s Theme
14. Glasgow Love Theme
15. Delay
16. Hymn 3
17. Angelina
18. Childhood 2
19. Sunrise
Θα χρειαστεί να ψάξει αρκετά κανείς για να βρει το όνομα του Armstrong στα credits σημαντικών άλμπουμ της τελευταίας δεκαετίας (όχι ότι δεν είναι εκεί!) και δυστυχώς ακόμη περισσότερο στις σελίδες των μουσικών περιοδικών. Από την άλλη, είναι αυτό στο οποίο είναι αφιερωμένος - ενορχήστρωση, παραγωγή, σύνθεση κινηματογραφικής μουσικής - που τον αφήνει στο παρασκήνιο. Στην περίπτωση αυτού του άλμπουμ βέβαια θα ήταν δύσκολο να τον χάσουμε: είναι μόνο αυτός και το πιάνο του.
Ο σκηνοθέτης Baz Luhrmann δήλωσε ότι "η μουσική του Craig Armstrong είναι σαν soundtrack σε ταινίες που δεν έχουν γίνει" και πραγματικά δεν θα μπορούσε να το περιγράψει καλύτερα. Χαρακτηριστικές συνθέσεις και πολύ καλές δουλειές για τον κινηματογράφο είναι μόνο δυο σειρές από το εντυπωσιακό βιογραφικό του. Εκεί όμως που τα κομμάτια του από τα δύο πρώτα, ιδιοφυή άλμπουμ του, "The space between us" και "As if to nothing", απαρτίζονταν συνήθως από αλλεπάλληλα στρώματα ήχων δημιουργώντας μια "παχιά" ενορχήστρωση, στο Piano works γίνεται η έκπληξη (και τι έκπληξη αλήθεια...).
Η μίνιμαλιστική αντιμετώπιση του "Piano Works" σε καμία περίπτωση δεν αρκείται σε απλές επανεκτελέσεις. Τα 19 κομμάτια του, εκτός από το να έχουν πρόσθετα μέρη σε σχέση με τις αρχικές συνθέσεις, έχουν 'πειραχτεί' ψηφιακά, δημιουργώντας νέες ατμόσφαιρες και προκαλώντας απρόβλεπτες αντιδράσεις. Τα "Gentle Piece", "Diffuse", "Delay" και το εξαιρετικό "Fugue" είναι καλά παραδείγματα, ενώ άλλες φορές ο ήχος του πιάνου είναι αρκετός: "Laura's theme", "First Waltz", "Glasgow Love theme" από την ταινία "Love actually" ή το πολύ καλό "Leaving Paris".
Τα "Heatmiser" και "Weather storm" από το "Protection" των Massive Attack αποκαλύπτουν την απίστευτη δυναμική τους μέσα από τις νέες εκδοχές τους, ενώ o κύριος Luhrmann έχει αναπόφευκτα την τιμητική του, μια και τα "Satine's theme" και "Morning breaks" πρωτοακούστηκαν στα δικά του "Moulin Rouge" και "Romeο & Juliet". Λίγο πριν το τέλος, το "Childhood 2" μας ταξιδεύει ιδανικά σε ξεχασμένες γωνιές του ασυνείδητου και το "Sunrise" αποδεικνύει πόσο σωστή δουλειά έγινε και με το tracklisting.
Οι φίλοι της κλασικής θα ενθουσιαστούν, αλλά γενικότερα θα πρέπει να μένεις πολύ απαθής απέναντι στα βροχερά απογεύματα του φθινοπώρου και τις ήρεμες νύχτες του χειμώνα για να αδιαφορήσεις για αυτό το άλμπουμ. Τα πιάνα των στούντιο στο Παρίσι, το Βερολίνο, την Γλασκώβη και το Λονδίνο θα πρέπει να ευχαριστούν τον κύριο Armstrong.
ADLINKS
-
Athens24.com (English Version)
Discover the No. 1 Guide for Athens
http://www.athens24.com
Last News
Next News