ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΣΚΩΝ
AaRON
Artificial Animals Riding On Neverland

Στη Γαλλία οι Archive έχουν μεγαλύτερη επιτυχία απ' ότι στην γενέτειρά τους Μεγάλη Βρετανία. Ο ήχος των AARON αποδεικνύει ότι το παραπάνω δεν έχει γίνει τυχαία, αφού εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα duo, αυτό των Simon Buret και Olivier Coursier, με αρκετά παρόμοιο ήχο, πολύ πιο ακουστικό και σίγουρα με δικό του χαρακτήρα.
Η έναρξη του άλμπουμ θυμίζει όσο τίποτα τους Archive, με ένα "Endless song" να δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες για τη συνέχεια. Και τι συνέχεια, αφού το "U-turn (Lili)" αποδεικνύεται ένα instant classic, ένα καταπληκτικό κομμάτι που μπορεί άνετα να συγκριθεί με τραγούδια του Babybird, των Oasis, των Radiohead ή των Divine Comedy και να βγει ακόμη και κερδισμένο. Η συνταγή είναι παλιά: μελαγχολία, πιάνο, κιθάρα, έγχορδα και (οποία έκπληξη!) σωστή αγγλική προφορά από Γάλλους (υποκλίνομαι, παρόλο που ο Simon έχει Αμερικανό πατέρα).
Ακόμη κι αν το "O-Song" ξενίζει λίγο με τον πιο τραχύ του ήχο, καταφέρνει και κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ αμέσως μετά το "Mister K." βρίσκει τον Simon Buret να τραγουδά για την απώλεια του χρυσόψαρού του σε μία ακόμη καλή μπαλάντα. Και τα highlights συνεχίζονται: "Blow", "Strange Fruit" (γνωστό από τη Billie Holiday), "Angel dust" ('say goodbye to angel dust / the only angel that you trust') και μόλις ένα γαλλόφωνο track, το "Le tunnel d'or".
Μπείτε στο www.myspace.com/aaronrecordings ή στο amazon.fr και ακούστε. Αν το κείμενο δεν σας κατατόπισε, εκεί θα καταλάβετε αν αυτός ο δίσκος είναι για εσάς. Αν είναι, έχετε βρει ένα γερό soundtrack για το φετινό χειμώνα.
Ηλίας Μαλασίδης
ADLINKS
-
Athens24.com (English Version)
Discover the No. 1 Guide for Athens
http://www.athens24.com
Last News
Next News