Home > News 24 > Ελλάδα

ΕΛΛΑΔΑ

Αθήνα, 08.05.2004


ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΤΗΣ ΔΟΕ ΚΑΙ Ο ΟΣΒΑΛΝΤ

Με την πολυαναμενόμενη ολίσθηση του σκεπάστρου Καλατράβα πάνω από το Ολυμπιακό Στάδιο θα συνδυαστεί η προγραμματισμένη επίσκεψη των τεχνοκρατών της Συντονιστικής Επιτροπής της ΔΟΕ και του προέδρου της Ντένις Οσβαλντ, στην Αθήνα, καθώς όλα δείχνουν πλέον ότι την Κυριακή θα ''κουνηθεί'' δοκιμαστικά το δυτικό κομμάτι του στεγάστρου.

Τα μάτια των τεχνοκρατών της ΔΟΕ, οι οποίοι θα βρεθούν στην Αθήνα από τη Δευτέρα έως την Τετάρτη, θα είναι στραμμένα κυρίως στα έργα του συγκροτήματος του Ολυμπιακού Σταδίου, καθώς για τους ''αθάνατους'', την Οργανωτική Επιτροπή, αλλά και για την κυβέρνηση αποτελούν το μεγαλύτερο πονοκέφαλο, αφού ειδικά το σκέπαστρο αποτελεί και το μεγαλύτερο ''στοίχημα'' στον τομέα των κατασκευαστικών έργων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ταυτόχρονα, με ταχύτατους ρυθμούς υλοποιούνται πλέον και τα συμπληρωματικά έργα στο Ολυμπιακό Στάδιο, το οποίο μέρα με τη μέρα παίρνει την ολυμπιακή μορφή του. Στόχος της κυβέρνησης αποτελεί η εξέλιξη των έργων να ικανοποιήσει ιδιαίτερα και τη ΔΟΕ, που πιέζει για την επίσπευση της ολοκλήρωσης των έργων στο ΟΑΚΑ.

Συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο ολοκληρώνεται, εκτός απροόπτου, η προεργασία για την ολίσθηση. Πρόσφατα, ξεκίνησαν να μοντάρονται επάνω στο σκέπαστρο οι βάσεις όπου τοποθετούνται τα πολυκαρβονικά φύλλα σκίασης.

Οι εργασίες της προεργασίας, λίγο πριν από την ολίσθηση, διήρκεσαν περίπου δύο εβδομάδες και ήταν ιδιαίτερα λεπτές. Τα δύο κομμάτια του σκεπάστρου θα μετακινηθούν σε δύο φάσεις: πρώτα το δυτικό το οποίο θα διανύσει περίπου 71 μέτρα με ταχύτητα 5,7 μέτρων την ώρα, κι αφού αυτό ισορροπήσει στην τελική του θέση, επάνω από το Ολυμπιακό Στάδιο, τότε θα ξεκινήσει η διαδικασία και για το ανατολικό (αυτό θα μετακινηθεί λιγότερα μέτρα, περίπου 64).

H υποδομή για την ολίσθηση έχει θεμελιωθεί σε βάθος 25 μέτρων και αποτελείται από χιλιάδες τόνους μεταλλικού πλέγματος το οποίο έχει «ντυθεί› με σκυρόδεμα, ώστε ν' αντέξει το βάρος του φορτίου. Σε ορισμένα σημεία μάλιστα εξωτερικά έχει επενδυθεί με τεφλόν για να μειωθεί ο συντελεστής τριβής. Τα «πέδιλα› θα κινηθούν με ειδικό υδραυλικό σύστημα το οποίο ελέγχεται από ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Πάντως, οι τεχνοκράτες της ΔΟΕ θα εξετάσουν κι άλλα θέματα της προετοιμασίας, όπως την πορεία των έργων στη Λεωφόρο Μαραθώνος, του τραμ και του προαστιακού, καθώς και το σχέδιο της Οργανωτικής Επιτροπής για τη λειτουργία των Αγώνων, τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, τις μετακινήσεις, τα έργα στο λιμάνι του Πειραιά κα.



 

Περισσότερα θέματα








Last News
Next News

Αρχείο Ειδήσεων

Περίοδο από - εώς


Διαφήμιση στο ATHENS 24 I Πληροφορίες I Sitemap I Επικοινωνία
Copyright © 2007 | ATHENS 24 MEDIA Ε.Π.Ε. | All rights reserved