Friday, 17 May 2024
Μαρίνα Φλοίσβου
17
04
2024
Το πλήρωμα του σκάφους ξεκίνησε από τη Γένοβα της Ιταλίας για να παραδώσει τη «Σκυτάλη της Φύσης» - “ Relay4Nature”στους ηγέτες της Παγκόσμιας Διάσκεψης, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ). Σε μια συμβολική σκυταλοδρομία που διεξήχθη τη Δευτέρα, 15 Απριλίου στις 2 μ.μ., από τη Μαρίνα Φλοίσβου προς το ΚΠΙΣΝ, η «Σκυτάλη της Φύσης» παραδόθηκε από τον Ειδικό Απεσταλμένο του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ για τους Ωκεανούς, κ. Peter Thomson, στη Συντονίστρια του “ Our Ocean Conference 2024”, Δρ. Διονυσία - Θεοδώρα Αυγερινοπούλου. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του σκάφους στη χώρα μας, έως τις 17 Απριλίου, το πλήρωμα θα παρουσιάζει το σκάφος, την ιστορία του και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του “ The Ocean Race” σε μικρούς και μεγάλους φίλους της θάλασσας, που θα το επισκεφτούν στην Μαρίνα Φλοίσβου.
more
Αθήνα
17
04
2024
Το Ολύμπιο Φως, μεταφέροντας το μήνυμα της ειρήνης, θα ταξιδέψει από την Αρχαία Ολυμπία σε ολόκληρη την Ελλάδα για να καταλήξει, την τελευταία μέρα της Λαμπαδηδρομίας, να διανύσει τη διαδρομή Κόρινθο, Μέγαρα, Μαραθώνα, Λαύριο, Σούνιο, ΚΠΙΣΝ. Τελευταία στάση αποτελεί το Παναθηναϊκό Στάδιο όπου θα γίνει η Τελετή Παράδοσης. Η εκδήλωση, που αποτελεί ακόμη ένα γεγονός που αναδεικνύει το ΚΠΙΣΝ ως τοπόσημο της σύγχρονης Αθήνας, θα πραγματοποιηθεί στην Αγορά. Τέσσερις Λαμπαδηδρόμοι θα τρέξουν περιμετρικά του Καναλιού του ΚΠΙΣΝ, ενώ η Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού, υπό τη διεύθυνση του Αρχιμουσικού Πλωτάρχη Αντώνη Καραγουδάκη, θα ερμηνεύσει τον Ολυμπιακό Ύμνο και τους εθνικούς ύμνους της Γαλλίας και της Ελλάδας, παράλληλα με την έπαρση της αντίστοιχης σημαίας. Η τελετή θα συνεχιστεί με χαιρετισμούς από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο του ΚΠΙΣΝ, Έλλη Ανδριοπούλου, και από εκπροσώπους της Γαλλικής Πρεσβείας στην Ελλάδα και της ΕΟΕ. Θα ακολουθήσει ανταλλαγή συμβολικών δώρων. Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με μια ξεχωριστή performance χορού από το Μπαλέτο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, συνοδεία των Σιντριβανιών στο Κανάλι, σε χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου πάνω στον «Ηπειρώτικο χορό» του Νίκου Σκαλκώτα. H είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.
more
Αθήνα
16
04
2024
Η σχολή DJing και μουσικής παραγωγής "DJ Survival Concept Course" ετοιμάζεται για την 9η σεζόν της. Οι εγγραφές ξεκίνησαν για τα μαθήματα DJing και Μουσικής Τεχνολογίας (Ableton Live, FL Studio & Logic Pro X). Η έναρξη της νέας σεζόν προγραμματίζεται για τις 16 Σεπτεμβρίου. Στα τμήματα DJing, Dino MFU και Agent Greg σε περιμένουν πίσω από τα decks. Στα μαθήματα Μουσικής Παραγωγής, παρέα με τους John Rous  και George Chatziantonis θα εξερευνήσεις τα σύγχρονα, καινοτόμα και ολοκληρωμένα προγράμματα παραγωγής.   Τμήματα Τρίτη - Τετάρτη A1: 14:00 - 16:45 A2: 17:00 - 19:45 Τμήματα Δευτέρα εώς Σάββατο: Slot 1: 14:00 - 15:45 Slot 2: 16:00 - 17:45 Slot 3: 18:00 - 19:45 Slot 4: 20:00 - 21:45   210-9616068 6947515221 (WhatsApp) info@djsurvival.com
more
Αθήνα
11
04
2024
Από τις 6 έως τις 8 Απριλίου 2024 το φεστιβάλ έδωσε βήμα σε γυναίκες, θηλυκότητες και non binary άτομα όλων των ηλικιών για να διηγηθούν τις ιστορίες τους και να συζητήσουν μεταξύ τους, αλλά και με το κοινό, με ειλικρίνεια και θάρρος. Καθ' όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης συζητήθηκαν επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν τις γυναίκες, τις θηλυκότητες και τα non-binary άτομα σε όλο τον κόσμο, από την ενδοοικογενειακή βία ως τα εργασιακά δικαιώματα των γυναικών, τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς και τον σεξιστικό λόγο και από τον έμφυλο σχεδιασμό των πόλεων ως την ψυχική υγεία των κοριτσιών, τη διαδικασία φυλομετάβασης και τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Για τρεις μέρες το φεστιβάλ φιλοξένησε ένα εντυπωσιακό line up, με συνολικά 78 ομιλήτριες και 4 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό σε 21 πάνελ συζήτησης, εργαστήρια και σεμινάρια, προβολές ταινιών, μία σκηνική ανάγνωση, συναυλίες, DJ sets, mentoring sessions και πολλά άλλα. Το WOW Marketplace, την «καρδιά» του φεστιβάλ στην Αγορά του ΚΠΙΣΝ, επισκέφτηκαν περισσότερα από 15.700 άτομα. Στην εναρκτήρια ομιλία της διοργάνωσης, η Έλλη Ανδριοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ΚΠΙΣΝ, υπογράμμισε: «Μια μελέτη του ΟΗΕ που δημοσιεύθηκε το 2022 προβλέπει ότι θα χρειαστούν σχεδόν άλλα 300 χρόνια για να επιτευχθεί η ισότητα των φύλων. Αυτός ο απογοητευτικός χρονικός ορίζοντας αντιπροσωπεύει περίπου δέκα γενιές και απλά δεν μπορούμε να περιμένουμε τόσο πολύ - πρέπει να την πετύχουμε γρηγορότερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι συζητήσεις που γίνονται στο WOW Athens είναι σημαντικές τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Αναγνωρίζουν την πρόοδο που έχει σημειωθεί και εφιστούν την προσοχή στο τι πρέπει να γίνει ακόμη, ιδίως όσον αφορά τις αξίες και τις πεποιθήσεις μας για τα δικαιώματα των γυναικών, για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αν η πλειονότητα της κοινωνίας επιθυμεί ίσα ανθρώπινα δικαιώματα για όλους, η νομοθεσία, το θεσμικό πλαίσιο, οι πολιτικές, και η χρηματοδότηση θα ακολουθήσουν».   Στη συνέχεια, η Jude Kelly, Διευθύνουσα Σύμβουλος και ιδρύτρια του WOW Foundation εστίασε στην ανισότητα των φύλων: «Ο τρόπος με τον οποίο εκφράζεται η ανισότητα μερικές φορές είναι πολύ σκληρός και άλλες είναι τυλιγμένος στην ιδέα της εκτίμησής της, είναι σχεδόν μια ρομαντική ιδέα ότι η ανισότητα μιας γυναίκας είναι ένα είδος βασικού συστατικού της θηλυκότητάς της. Και η ικανότητα μιας γυναίκας να υποφέρει, μέσω της γέννας ή άλλου πόνου γενικά, είναι κατά κάποιον τρόπο θεμελιώδες στοιχείο της ιδέας της γυναικείας φύσης. (...) Αυτό δεν είναι αγάπη. Αυτό, στην πραγματικότητα, είναι απέχθεια, μισογυνισμός και ασέβεια». Το WOW Athens υποδέχτηκε και φέτος σημαντικές καλλιτέχνιδες και ακτιβίστριες από το εξωτερικό, τις Nadya Tolokonnikova, Katy Hessel και Deborah Levy, που με τις ομιλίες τους ενέπνευσαν το κοινό και το παρότρυναν να δράσει για να προωθήσει την ισότητα των φύλων, η κάθε μια/ο καθένας στη δική της/του κοινότητα. Η ιδρύτρια των Pussy Riot Nadya Tolokonnikova συνοψίζοντας το σημείο συνάντησης του φεμινισμού με τον ακτιβισμό δήλωσε: «Το ταξίδι μας δεν ήταν εύκολο, αλλά ήταν γεμάτο μαθήματα για τη δύναμη της αλληλεγγύης, το κόστος της ελευθερίας και το ακλόνητο πνεύμα όσων τολμούν να μιλήσουν». Η ιστορικός τέχνης, συγγραφέας και δημοσιογράφος Katy Hessel ενθουσίασε το κοινό μέσα από τη συναρπαστική ματιά της για τον κόσμο της τέχνης: «Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι αμφισβητούμε όλα όσα μας λένε. Ρωτήστε τον εαυτό σας, πού βρίσκεται η γυναίκα σε αυτή την ιστορία, πώς αντιπροσωπεύεται, και πώς λέμε την ιστορία; Πρέπει να βεβαιωθούμε ότι υπερβάλλουμε εαυτόν για να πούμε την άποψη της γυναίκας, προκειμένου να υπάρξει μια μέρα ισότητα». Τέλος, η συγγραφέας Deborah Levy έδωσε έμφαση στη γυναικεία ψυχοσύνθεση τονίζοντας: «Το να μιλάμε για τη ζωή μας όπως τη νιώθουμε είναι μια ελευθερία που συχνά επιλέγουμε να μην εκμεταλλευτούμε». Το φεστιβάλ ολοκληρώθηκε με τη sold out συναυλία της Πολωνής συνθέτριας Hania Rani που συνδύασε την κλασική με την ποπ μουσική και παρέσυρε το κοινό σε ονειρικά μινιμαλιστικά τοπία. Tο επόμενο WOW Athens θα πραγματοποιηθεί 5-7 Απριλίου 2025. Το WOW Athens 2024 παρουσιάστηκε σε συνεργασία με το British Council και πραγματοποιήθηκε με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της ΕΕ, μέσω του Προγράμματος «Αττική» 2021-2027.
more
Γλυφάδα
10
04
2024
Ο Δήμος Γλυφάδας εξασφάλισε μία μοναδική σε τρυφερότητα και... πάθος εκδήλωση, το Kids & Cars, όπου πρωταγωνιστούν τα παιδιά και τα αυτοκίνητά τους. Πρόκειται για «μη διαγωνιστική» επίδειξη ικανοτήτων για παιδιά-οδηγούς από 5 έως 9 ετών με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα τους διαθέσει η διοργάνωση. Στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της Γλυφάδας (το μεγαλύτερο στην Ελλάδα) ο Νίκος Μαστοράκης, που υπήρξε, ιστορικά, ο διοργανωτής (με την εφημερίδα «Απογευματινή») του πρώτου Baby Rally στη χώρα μας (με πρόεδρο της επιτροπής την Αλίκη Βουγιουκλάκη), φέρνει (με την... ιλιγγιώδη ταχύτητα των 2 χλμ. την ώρα!) στο προσκήνιο, δεκάδες μικρούς (σε ηλικία) οδηγούς, πίσω από το βολάν ενός ηλεκτροκίνητου, σε μια ειδικά σχεδιασμένη (και ακίνδυνη!) δεξιοτεχνία που έχει περιπέτεια, αλλά πολύ γέλιο και χαρά: Από σλάλομ ανάμεσα σε πολύχρωμα λάστιχα σε παρκάρισμα με την όπισθεν σε διαφανές τούνελ, σε αόρατες (αλλά όχι πραγματικές) “τρύπες” στην άσφαλτο και τη θεαματική ράμπα-τραμπάλα οι μικροί οδηγοί θα ζήσουν την περιπέτεια σε 4 λεπτά. Οι διοργανωτές αναμένουν πληθώρα συμμετοχών, όμως οι νεαροί και νεαρές του Kids & Cars θα επιλεγούν με κλήρωση, ενώ συνολικά 20 θα επιλέξει η διοργάνωση, με βάση τις επιδόσεις τους, όπως αυτές θα κριθούν από τα βίντεο που θα υποβάλλουν μαζί με τη φόρμα συμμετοχής, οι γονείς. Ενώ το θέαμα παιδιών και αυτοκίνητων είναι μοναδικό, η εκδήλωση δεν θα είναι ανοικτή στους θεατές, επειδή το Πάρκο δεν διαθέτει κατάλληλο χώρο και έτσι τους νεαρούς «Φερστάπεν» θα τους χειροκροτήσουν μόνο οι... γονείς τους. Όμως από τα MME και τα Social Media, το θέαμα θα μπορέσουν να χαρούν και όλοι οι υπόλοιποι, σχεδόν... live.   Ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου δήλωσε: «Δύο συναρπαστικά στοιχεία του μέλλοντος, τα παιδιά και η ηλεκτροκίνηση, συναντώνται σε μία θαυμάσια εκδήλωση που τη φιλοξενούμε στο Πάρκο μας με πολλή χαρά. Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά, από πολύ μικρή ηλικία, εκδηλώνουν την αγάπη τους για το αυτοκίνητο. Είναι επίσης αλήθεια ότι στη Γλυφάδα αυτή την αγάπη την... εκπαιδεύουμε, αφού πάνω από 2.000 παιδιά κάθε μήνα έρχονται και μαθαίνουν πρακτικά και με ασφάλεια να οδηγούν. Ευελπιστούμε πως έτσι βοηθούμε τις νέες γενιές μελλοντικών οδηγών να τηρούν κανόνες, ενώ απολαμβάνουν το αυτοκίνητο -- και όταν αργότερα βγουν στον δρόμο.» Ο Νίκος Μαστοράκης, εμπνευστής και διοργανωτής του Kids & Cars λέει: «Δύο δυνατές, μοναδικές μου αγάπες, τα παιδιά και τα αυτοκίνητα, συνδυάζονται ψυχαγωγικά και παιδαγωγικά στο Kids & Cars του 2024 που ελπίζω να καθιερωθεί σε ετήσια βάση. Ενώ φαινομενικά τα παιδιά μαθαίνουν από εμάς, στην πραγματικότητα έχουμε πολλά να μάθουμε από τα παιδιά μας, όταν οδηγούν και μάλιστα όταν συμπεριφέρονται καλύτερα από εμάς πίσω από το τιμόνι. Η εξοικείωση των παιδιών με την ηλεκτροκίνηση, είναι ένα άλλο πρωταγωνιστικό κίνητρο στη δημιουργία της εκδήλωσης, επειδή πιστεύω πως όταν τα παιδιά αυτά πάρουν το πρώτο επίσημο δίπλωμα οδήγησης, τους κινητήρες καυσίμων θα τους βρίσκει κανείς μόνο σε... αντίκες! Είναι χαρά μας που η ΔΕΗ Blue δίνει το παρών στην εκδήλωση, εκπαιδεύοντας τα παιδιά σε θέματα γύρω από την ηλεκτροκίνηση. Είναι επίσης ευτύχημα να μας φιλοξενεί, συμμετέχοντας και στη διοργάνωση, ο δήμος Γλυφάδας και το θαυμάσιο Πάρκο του.» Οι συμμετοχές για το Kids & Cars θα ολοκληρωθούν στις 27 Απριλίου και οι γονείς μπορούν να ζητήσουν τον κανονισμό και φόρμες συμμετοχής, στο kidsandcarsgr@gmail.com.
more
Αθήνα
10
04
2024
Η «Ανοδος και η πτώση της πόλης Μαχαγκόννυ» είναι μια πολιτική-σατιρική όπερα πάνω στον κοφτερό πολιτικό λόγο του κορυφαίου Γερμανού ποιητή και δραματουργού του «επικού θεάτρου» Μπέρτολτ Μπρεχτ και σε μουσική του σπουδαίου εξπρεσιονιστή Γερμανού συνθέτη του μεσοπολέμου Κουρτ Βάιλ. Το έργο περιγράφει την άνοδο και την πτώση μιας πόλης του κέρδους και των ηδονών, ασκώντας κριτική στο καπιταλιστικό σύστημα, όπως γινόταν αντιληπτό στο ιδεολογικό πλαίσιο της μεσοπολεμικής Γερμανίας της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Η πρεμιέρα του έργου το 1930 στη Λειψία διακόπηκε από διαμαρτυρίες υποκινούμενες από τους ναζί. Παρά τις θετικές κριτικές και τις τροποποιήσεις σε κείμενο και σκηνοθεσία, το έργο παρουσιάστηκε μόνο σε τέσσερις νέες παραγωγές σε γερμανικά θέατρα. H πρεμιέρα του Βερολίνου σημείωσε μεγάλη επιτυχία, η οποία όμως συνοδεύτηκε από την οριστική απαγόρευση της μουσικής του Βάιλ από τους ναζί, λίγο αργότερα. Για την όπερα αυτή ο Βάιλ συνέθεσε μερικά από τα γνωστότερα τραγούδια του, όπως το «Τραγούδι της Αλαμπάμας» και το «Τραγούδι του Μπενάρες», τα οποία στη συνέχεια αυτονομήθηκαν, με αποτέλεσμα να τα ακούει κανείς και ξεχωριστά από διάσημους ερμηνευτές, από τη Λόττε Λένυα έως τους Doors και τον Ντέιβιντ Μπάουι. Στις σημειώσεις του για την όπερα ο Μπέρτολτ Μπρεχτ τόνιζε, μεταξύ άλλων: «Γιατί είναι το Μαχαγκόννυ όπερα; Διότι η βασική του στάση είναι αυτή μιας όπερας, δηλαδή αποβλέπει στην εφήμερη, απροβλημάτιστη απόλαυση. Προσεγγίζει το Μαχαγκόννυ το αντικείμενό του με διάθεση να το απολαύσει; Το πλησιάζει. Αποτελεί το Μαχαγκόννυ βίωμα; Ναι. Διότι το Μαχαγκόννυ είναι μια ψυχαγωγία. Η όπερα Μαχαγκόννυ συνειδητά δικαιώνει το παράλογο που ενυπάρχει στο είδος της όπερας». Για το ύφος και την ερμηνεία της μουσικής, ο Κουρτ Βάιλ γράφει: «Η θεατρική κίνηση των τραγουδιστών, η κίνηση της χορωδίας όπως και συνολικά το όλο ύφος της σκηνοθεσίας αυτής της όπερας προσδιορίζεται από το ύφος της μουσικής. Η μουσική αυτή σε κανένα της σημείο δεν εικονογραφεί. Επιχειρεί να υλοποιήσει τη στάση του ανθρώπου σε διάφορες καταστάσεις που οδηγούν στην άνοδο και την πτώση της πόλης. Η στάση αυτή έχει προσδιοριστεί με τέτοιο τρόπο στη μουσική ώστε μια απλή, φυσική ερμηνεία της να προσδιορίζει από μόνη της το ερμηνευτικό ύφος. Γι' αυτό ο υποκριτής μπορεί να περιοριστεί στις απλούστερες και φυσικότερες των χειρονομιών». Σήμερα, η όπερα των Βάιλ και Μπρεχτ έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα έργα του 20ού αιώνα παγκοσμίως και συμπεριλαμβάνεται ανελλιπώς στο ρεπερτόριο των μεγαλύτερων λυρικών θεάτρων και φεστιβάλ όπερας. Για τη νέα παραγωγή του έργου, η Εθνική Λυρική Σκηνή έχει αναθέσει τη σκηνοθεσία στον κορυφαίο Έλληνα θεατρικό σκηνοθέτη και πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου Γιάννη Χουβαρδά. Μετά τη μεγάλη επιτυχία της «Υπόθεσης Μακρόπουλου» του Γιάνατσεκ το 2018 ο Χουβαρδάς επιστρέφει στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος για να παρουσιάσει τη «χρυσή πόλη των ονείρων μας που γίνεται σκόνη και αφανίζεται μπροστά στα μάτια μας», σε μια πολιτική ανάγνωση, με στιγμές «αγανάκτησης και απελπισίας». Μαζί του στα σκηνικά η Εύα Μανιδάκη, στα κοστούμια η Ιωάννα Τσάμη, στην κινησιολογία η Αμάλια Μπένετ, στους φωτισμούς ο Ράινχαρντ Τράουμπ και στον σχεδιασμό των βιντεοπροβολών ο Παντελής Μάκκας. Συνεργάτιδα σκηνοθέτρια είναι η Έμιλυ Λουίζου και συνεργάτιδα δραματουργός η Έρι Κύργια. O Γιάννης Χουβαρδάς σημειώνει για την παραγωγή: «Ας ξεκινήσουμε επιτέλους για το Μαχαγκόννυ, τη χρυσή πόλη των ονείρων μας, που εκτείνεται στις Ακτές της Παρηγοριάς μακριά από τη βουή του κόσμου. Εδώ στο Μαχαγκόννυ η ζωή είναι υπέροχη. Ακόμα και στο Μαχαγκόννυ όμως, υπάρχουν στιγμές αγανάκτησης και απελπισίας. Ήρθε η ώρα για να απαντήσουμε με συντριβή στα ερωτήματα του Θεού για την αμαρτωλή ζωή μας. Το υπέροχο Μαχαγκόννυ γίνεται σκόνη και αφανίζεται μπροστά στα μάτια μας. Στον επικό, φαντασμαγορικό και απολύτως κατασκευασμένο κόσμο των Μπρεχτ - Βάιλ, ο παγκόσμιος καπιταλισμός χορεύει φορώντας τις μπότες με τα σπιρούνια των πιονιέρων τού Τέξας και κρατώντας τα μακροκάνα περίστροφα των πιστολέρο της Άγριας Δύσης. Και όταν τραγουδάει, δανείζεται την αρρενωπή φωνή του Τζων Γουέιν και την ντελικάτη άχνα των κοριτσιών που ξημεροβραδιάζονται στα μεθυσμένα σαλούν». Πρωταγωνιστούν καταξιωμένοι Έλληνες μονωδοί όπως, μεταξύ άλλων, οι Άννα Αγάθωνος, Χρήστος Κεχρής, Τάσος Αποστόλου, Μαρισία Παπαλεξίου, Βασίλης Καβάγιας, Γιάννης Καλύβας, Χάρης Ανδριανός, Γιάννης Γιαννίσης κ.ά. Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
more
21
03
2024
Το “Rock & Roll Queen”, ένα από τα πιο εμβληματικά singles των 00s, τους έκανε ευρέως γνωστούς ενώ οι συναρπαστικές εμφανίσεις τους, τους οδήγησαν στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου (Glastonbury, Reading, Rock Am ring, Lollapalooza κτλ.) και σε περιοδείες μαζί με μεγαθήρια όπως οι AC/DC, FooFighters και Oasis. Η συνέχεια ήταν εξίσου εντυπωσιακή, με την κυκλοφορία τεσσάρων ακόμα δίσκων στην ηχογράφηση των οποίων συνεργάστηκαν με σπουδαίους παραγωγούς όπως ο Butch Vig (Nirvana, Garbage) και ο Stephen Street (The Smiths, Blur), υπογράφοντας μια σειρά εξαιρετικών singles όπως τα “We Don’t NeedMoney To Have A Good Time”, “Kalifornia”, “You Kill My Kool”, “Kiss Kiss Bang Bang”, μεταξύ πολλών άλλων. Το 2023 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για το γκρουπ αφού εκτός από την κυκλοφορία του “Uncertain Joys” πραγματοποίησαν μια τεράστια περιοδεία μαζί με τους Ash και επιβεβαίωσαν ότι συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πλέον απολαυστικά συγκροτήματα επί σκηνής. Αυτό είναι κάτι που θα διαπιστώσουμε για άλλη μια φορά την Κυριακή 9 Ιουνίου, όπου μαζί με τους The Offspring θα μας χαρίσουν μια από τις πιο απολαυστικές rock βραδιές του φετινού καλοκαιριού.
more
Αθήνα
02
03
2024
Όπως ενημερώνει ανακοίνωση του ΙΣΝ, από τις 24 Απριλίου έως τις 16 Σεπτεμβρίου, το Κύπελλο θα συμμετάσχει ως ένα από τα βασικά εκθέματα της περιοδικής έκθεσης "Ολυμπισμός. Μια σύγχρονη εφεύρεση, μια αρχαία κληρονομιά" η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία με τη Γαλλική Σχολή Αθηνών με αφορμή τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 που θα διεξαχθούν στο Παρίσι. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, η έκθεση «προσκαλεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τη διοργάνωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων και τις πηγές που χρησιμοποιήθηκαν για την εικονογράφησή τους στα τέλη του 19ου αιώνα [...] και να αναδείξει τον ρόλο που διαδραμάτισε η Γαλλία, και ειδικότερα το Παρίσι, χωρίς να περιορίζεται στην προσωπικότητα του Pierre de Coubertin, ο οποίος έμεινε πρωτίστως στην ιστορία. Έτσι, παρουσιάζονται επίσης ιστορικοί και πολιτικοί της εποχής, όπως ο Δημήτριος Βικέλας, ο Michel Bréal και ο Σπυρίδων Λάμπρος, των οποίων η συνεισφορά είναι λιγότερο γνωστή. Στην προσπάθειά τους να κατανοήσουν τον ελληνικό αθλητισμό μέσω της μελέτης αρχαίων κειμένων και αρχαιολογικών στοιχείων, αυτοί οι ιστορικοί και λόγιοι αναβίωσαν τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αρχαίας Ελλάδας». Στην έκθεση "Ολυμπισμός. Μια σύγχρονη εφεύρεση, μια αρχαία κληρονομιά" οι επισκέπτες του Μουσείου του Λούβρου θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά το Ασημένιο Κύπελλο, που φέρει την επιγραφή του Michel Bréal «Ολυμπιακοί Αγώνες 1896, μαραθώνιον άθλον έδωκεν, Μιχαήλ Μπρέαλ», μέσα από την οποία στόχος του ήταν να συνδέσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες της αρχαιότητας με τους σύγχρονους. O Πρόεδρος του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), Ανδρέας Δρακόπουλος, δήλωσε: «Ο δανεισμός του Κυπέλλου του Σπύρου Λούη στο Μουσείο του Λούβρου ενόψει των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων 2024, αντικατοπτρίζει τη διαρκή δέσμευση του ΙΣΝ να καταστήσει αυτό το μοναδικό ιστορικό και πολιτιστικό κειμήλιο, το οποίο συγχρόνως συμβολίζει και τις αξίες του αθλητικού πνεύματος και του ευ αγωνίζεσθαι, προσβάσιμο σε ένα συνεχώς ευρύτερο κοινό για να το θαυμάσει και εν προκειμένω στα εκατομμύρια των επισκεπτών που αναμένεται να προσελκύσει το Μουσείο, ιδιαίτερα δε κατά την περίοδο των Αγώνων». Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) απέκτησε το Ασημένιο Κύπελλο του Έλληνα Σπύρου Λούη το 2012 μέσω δημοπρασίας, δηλώνοντας εξ αρχής τη δέσμευσή του να το καταστήσει προσιτό στο ευρύ κοινό, εκθέτοντάς το μόνιμα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), όπου και έχει τοποθετηθεί από την έναρξη της λειτουργίας του το 2016. Ωστόσο κατά καιρούς έχει φιλοξενηθεί σε πλήθος εκθέσεων και με διαφορετικές αφορμές: Έχει εκτεθεί στο Μουσείο της Ακρόπολης (Σεπτέμβριος 2012 - Αύγουστος 2014 και Απρίλιος 2015 - Ιανουάριος 2016), στο Ολυμπιακό Μουσείο στη Λωζάνη κατά την περίοδο διεξαγωγής του διεθνούς Μαραθωνίου της Λωζάνης (Σεπτέμβριος 2014 - Μάρτιος 2015) και στο Μουσείο της Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αρχαιότητα στην Αρχαία Ολυμπία με αφορμή την Tελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας (Μάρτιος 2020).
more
Αθήνα
17
02
2024
H «Βαλκυρία» είναι το πρώτο έργο του Ρίχαρντ Βάγκνερ που παρουσιάζεται στις νέες εγκαταστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ. Πρόκειται για το δεύτερο μέρος της τετραλογίας «Το δαχτυλίδι του Νίμπελουνγκ» του Βάγκνερ και σίγουρα το πιο δημοφιλές. Πολύ συχνά η «Βαλκυρία» παρουσιάζεται αυτόνομα, καθώς περιλαμβάνει συναρπαστική μουσική εξαιρετικής ποιότητας και σαγήνης και χαρακτηρίζεται ως ένα έργο συγκινητικό, αλλά και δραματουργικά συμπυκνωμένο. Η σύνθεση του κολοσσιαίου αυτού έργου, στα πρότυπα της τριλογίας «Ορέστεια» του Αισχύλου, απασχόλησε τον Βάγκνερ επί πολλά χρόνια. Είναι καρπός των ιδεολογικών ζυμώσεων που κυριαρχούσαν στον γερμανικό χώρο κατά τα μέσα του 19ου αιώνα και των οποίων μετείχε ο συνθέτης την περίοδο από το 1841 έως το 1849 κατά την παραμονή του στη Δρέσδη. Αντλώντας έμπνευση από τη μυθολογία των χωρών του Βορρά, ο Βάγκνερ -που έχει γράψει επίσης το ποιητικό κείμενο του έργου- θέλησε μέσα από το «Δαχτυλίδι» να ασκήσει κριτική στην πρωτοβιομηχανική κοινωνία της εποχής του, στον θεσμό του γάμου και στις σχέσεις εξουσίας. Μουσικά η «Βαλκυρία» είναι ένα έργο έντονα δραματικό με πολλές μουσικές καινοτομίες που προσδιόρισαν την εξέλιξη της μουσικής και επηρέασαν τις επόμενες γενιές συνθετών. Διάσημος παραμένει ο «Καλπασμός των Βαλκυριών», τον οποίο ο Φράνσις Φορντ Κόππολα αξιοποίησε στην ταινία του «Αποκάλυψη τώρα» (1979). Για την πρώτη της «Βαλκυρία», η Εθνική Λυρική Σκηνή ανέθεσε τη σκηνοθεσία στον διακεκριμένο Βρετανό σκηνοθέτη Τζων Φούλτζεϊμς, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει για την ΕΛΣ τον «Ντον Τζοβάννι» και τον «Τζάννι Σκίκκι». Μετά την ολοκλήρωση της θητείας του ως καλλιτεχνικός διευθυντής της Βασιλικής Όπερας της Δανίας, ο Φούλτζεϊμς ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή του Προγράμματος Πολιτισμού και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης. Έχει σκηνοθετήσει στα μεγαλύτερα λυρικά θέατρα του πλανήτη, όπως η Σκάλα του Μιλάνου, το Κόβεντ Γκάρντεν, το Ρεάλ της Μαδρίτης, το Λισέου της Βαρκελώνης, το Σατλέ στο Παρίσι κ.ά. Ο σκηνοθέτης σημειώνει για την παραγωγή: «Τοποθετήσαμε την όπερα σ' ένα φανταστικό σύμπαν που εξισορροπεί το μυθικό με το πραγματικό στοιχείο. Ο κόσμος αυτός απηχεί το σήμερα χωρίς όμως να περιορίζεται σ' έναν συγκεκριμένο χρόνο και τόπο. Ο κεντρικός χαρακτήρας της όπερας είναι στην πραγματικότητα ο Βόταν - καθώς συμβιβάζεται με τις συνέπειες των επιλογών του, συνειδητοποιώντας ότι το μεγαλεπήβολο σχέδιό του θα καταρρεύσει και ότι πρέπει να εγκαταλείψει πρώτα τον γιο του και μετά την κόρη του και να έρθει αντιμέτωπος με τον θάνατό του. Ο θάνατος αυτός ωστόσο δεν είναι μόνο δικός του - νοείται και σε ένα ευρύτερο οικολογικό πλαίσιο, μιας και ο κόσμος τον οποίο έχει εκμεταλλευτεί βρίσκεται επίσης αντιμέτωπος με έναν θάνατο. Τον βλέπουμε ως μια φιγούρα εξουσίας του εικοστού πρώτου αιώνα - όχι ως έναν βιομήχανο του δέκατου ένατου αιώνα όπως τόσο συχνά παρουσιάζεται, αλλά αντ' αυτού ως έναν δημιουργικό επιχειρηματία· ίσως αρχιτέκτονα ή ηγέτη μιας τεράστιας μιντιακής αυτοκρατορίας». Η δημιουργική ομάδα συμπληρώνεται από τη συνεργάτιδα σκηνοθέτρια Γιοχάννε Χόλτεν, τον Τομ Σκατ, που έχει σχεδιάσει τα σκηνικά και τα κοστούμια, τον συνεργάτη σκηνογράφο Ντέιβιντ 'Αλλεν και τη φωτίστρια Ντ. Μ. Γουντ. Διευθύνει ο αναγνωρισμένος Γάλλος αρχιμουσικός Φιλίπ Ωγκέν, ο οποίος έχει διακριθεί διεθνώς στο έργο του Βάγκνερ. Για τους εξαιρετικά απαιτητικούς βασικούς ρόλους του έργου η Εθνική Λυρική Σκηνή έχει εξασφαλίσει κορυφαίους βαγκνερικούς τραγουδιστές διεθνούς φήμης, όπως τον Γερμανό τενόρο Στέφαν Φίνκε, ο οποίος θα ερμηνεύσει τον ρόλο του Ζήγκμουντ, τον καταξιωμένο Έλληνα βαθύφωνο Πέτρο Μαγουλά, ο οποίος ερμηνεύει τον ρόλο του Χούντινγκ, τον Φινλανδό βαρύτονο Τόμμι Χακάλα στον ρόλο του Βόταν, την εξαιρετική Βρετανή δραματική σοπράνο 'Αλλισον Όουκς στον ρόλο της Ζήγκλιντε και την Κάθριν Φόστερ, καθιερωμένη παγκοσμίως ως μια από τις καλύτερες Βρουγχίλδες της εποχής μας. Τον ρόλο της Φρίκας θα μοιραστούν οι μεσόφωνοι Μαρίνα Προυντένσκαγια και Χάννε Φίσερ. Τον ρόλο της Χέλμβιγκε θα ερμηνεύσει η Κατερίνα Σαντμάιερ, της Γκέρχιλντε η Βιολέττα Λούστα, της Όρτλιντε η Ταξιαρχούλα Κανάτη, της Βάλτραουτε η Νεφέλη Κωτσέλη, της Ζήγκρουνε η Δήμητρα Καλαϊτζή-Τηλικίδου, της Ρόσβαϊσε η Φωτεινή Αθανασάκη, της Γκρίμγκερντε η 'Αννα Τσελίκα και της Σβέρτλαϊτε η Χρυσάνθη Σπιτάδη. Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Τιμές εισιτηρίων: από 15 έως 120 ευρώ.
more
Αθήνα
15
02
2024
Εννέα σημαντικοί νέοι καλλιτέχνες της ελληνικής ραπ σκηνής καταλαμβάνουν την Εναλλακτική Σκηνή σε μια εκρηκτική συναυλία που θα διεξαχθεί στον εντυπωσιακό σκηνικό χώρο της παραγωγής μετά το πέρας της παράστασης. Το «Salò: The Concert», σε καλλιτεχνική επιμέλεια του Άρη Μπινιάρη, αποτελεί μια διεύρυνση της θεματικής τόσο της ταινίας όσο και του ευρύτερου έργου του Ιταλού δημιουργού με τα εργαλεία και την αισθητική ενός μουσικού ρεύματος του σήμερα. Μια περαιτέρω απόδειξη τόσο της επιδραστικότητας του Παζολίνι όσο και της διαρκούς ανησυχίας της ΕΛΣ για έναν ανοιχτό διάλογο, χωρίς αποκλεισμούς και στεγανά, με κάθε γόνιμη φωνή του σήμερα. Οι νέοι καλλιτέχνες της ελληνικής ραπ σκηνής $ ulee, BabyJ, EXPE, Gxhan, Half Quickie, IGNES, LADELE, OH6 και Oxentra συνέθεσαν πρωτότυπα τραγούδια με στίχους που αντλούν την έμπνευσή τους από το περιεχόμενο της ταινίας αλλά και από το ευρύτερο ποιητικό σύμπαν του Ιταλού σκηνοθέτη. Τη μουσική παραγωγή έχει αναλάβει ο Odydoze, ενώ την επιμέλεια των στίχων ο Σωτήρης Τζοβάρας. Τιμές εισιτηρίων: 12, 15 ευρώ (γενική είσοδος), 10 ευρώ (φοιτητικό).
more
Αθήνα
29
01
2024
Η έκθεση με τίτλο «Ηρώ Κανακάκη: η συνέπεια της ζωγραφικής διαδικασίας», πραγματοποιείται 26 χρόνια μετά την έκθεση στην γκαλερί Νέες Μορφές, που είχε διοργανωθεί έναν χρόνο μετά τον πρώιμο θάνατο της Ηρώς Κανακάκη, το 1997 από εγκεφαλικό, σε ηλικία μόλις 52 ετών. Στις φιλόξενες αίθουσες της Εθνικής Βιβλιοθήκης στο ΚΠΙΣΝ, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να έρθει σ' επαφή με το έργο αυτής της τολμηρής καλλιτέχνιδας που ξεκίνησε την καλλιτεχνική της διαδρομή μέσα στην δικτατορία- ήταν εκείνη που φιλοτέχνησε το πρώτο εξώφυλλο του εμβληματικού περιοδικού «αντί», τον Μάιο του 1972 και απαγορεύτηκε αμέσως από το καθεστώς των Συνταγματαρχών- και την πορεία της στην κατάκτηση της καλλιτεχνικής ωριμότητας. Ο ζωγραφικός βίος της Κανακάκη υπήρξε ευρύτατος και με πολλές αλλαγές, σημειώνει ο επιμελητής της έκθεσης Σπύρος Μοσχονάς: «Καινοτόμα χαράκτρια στα χρόνια του 1970, ζωγράφος με διεθνή παρουσία στα χρόνια του 1980, δασκάλα με σημαντικό αποτύπωμα στους σπουδαστές της Σχολής Βακαλό τη δεκαετία του 1990. Η Κανακάκη μολονότι διαμορφώθηκε αρχικά από το ζοφερό κλίμα της Χούντας, αργότερα η πορεία της καθορίστηκε από την παραμονή της στην Αγγλία. Αφομοίωσε επιρροές από την pop art, από την αγγλική μεταπολεμική ζωγραφική και τελικά από το διεθνώς αναδυόμενο στη δεκαετία του '80 κίνημα του νεο-εξπρεσιονισμού, για να αρθρώσει στις αρχές της δεκαετίας του '90 έναν πρωτότυπο, εικαστικό λόγο που εκφράστηκε σε μνημειακή κλίμακα και αμφισβήτησε τις επικρατούσες κοινωνικές νοοτροπίες και αξίες μιας εποχής στην οποία οι παθογένειες της Μεταπολίτευσης είχαν αποκτήσει έντονο χαρακτήρα με την εμφάνιση νέων τρόπων κοινωνικής δράσης και συμπεριφοράς. Η Κανακάκη μιλούσε πλέον περισσότερο με τη ζωγραφική της. Αυτά που ήθελε να πει τα έλεγε με τη ζωγραφική της γλώσσα, τη δική της εσωτερικότητα, τα δικά της βιώματα, το δικό της ύφος». Την έκθεση συνοδεύει έγχρωμος κατάλογος 176 σελίδων, σε έκδοση της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος και επιμέλεια του Σταύρου Ζουμπουλάκη. Περιλαμβάνει κείμενα των Σταύρου Ζουμπουλάκη, Γιάννη Μπόλη, Σπύρου Μοσχονά ενώ στο παράρτημα αναδημοσιεύονται κείμενα των Ελένης Βακαλό, Αντώνη Καρκαγιάννη και Ελένης Βαροπούλου. Ο κατάλογος επιχειρεί τη συνολική αποτίμηση της ζωγράφου και φωτίζει τη σύντομη αλλά σημαντική καλλιτεχνικής δημιουργίας της, που απλώθηκε στην Ελλάδα και την Αγγλία. Η έκθεση «Ηρώ Κανακάκη: η συνέπεια της ζωγραφικής διαδικασίας» θα διαρκέσει έως τις 22/3/2024, με ωράριο λειτουργίας καθημερινά 09.30-20.00
more
Αθήνα
31
12
2024
Το πρόγραμμα της Παραμονής Πρωτοχρονιάς ανοίγει στις 22.30 με την Αφροελληνίδα Idra Kayne σε ένα θεαματικό μουσικό show που θα παρουσιάσει μαζί με την 10μελή ορχήστρα της. Ένα μουσικό ταξίδι στις disco, soul, hip hop και RnB επιτυχίες που άφησαν εποχή από τη δεκαετία του ’80 μέχρι σήμερα. Από την μεθυστική Donna Summer και τη λάμψη της Diana Ross, μέχρι την ανεπανάληπτη Whitney Houston και τη σύγχρονη Dua Lipa, και από τη δυναμική Mary J Blige μέχρι τους Gorillaz, τον Eminem και τον Jay-Z, θα χορέψουμε και θα τραγουδήσουμε δυνατά για να υποδεχτούμε ένα φωτεινό 2024. Ο χρόνος αλλάζει με εντυπωσιακά πυροτεχνήματα που θα φωτίσουν τον αττικό ουρανό, ενώ, αμέσως μετά δίνεται το σήμα εκκίνησης για τον πρώτο αγώνα δρόμου της χρονιάς, τον καθιερωμένο πλέον SNF RUN: 2024 FIRST RUN του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ). Την πιο ελπιδοφόρα νύχτα του χρόνου, στήνεται, όπως πάντα, στην Αγορά ένα μεγάλο πάρτι με εμβληματικούς Djs. Φέτος, υποδεχόμαστε τον Bill Brewster, έναν από τους ιδρυτές του φημισμένου dance club Fabric στο Λονδίνο, ευρύτερα γνωστό για τον ευφάνταστο τρόπο με τον οποίο μιξάρει πολλά διαφορετικά είδη μουσικής -από acid house και hip hop, μέχρι disco και rock- φτιάχνοντας ατμοσφαιρικά πάρτι όπου κι αν βρίσκεται. Από το πρόγραμμα της Παραμονής Πρωτοχρονιάς δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι εντυπωσιακές χορογραφίες των Σιντριβανιών στο Κανάλι, ενώ οικοδέσποινα της λαμπερής γιορτής είναι η Νάντια Κοντογεώργη. Παράλληλα, το Παγοδρόμιο και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος παραμένουν ανοιχτά, μόνο για αυτήν τη βραδιά, μέχρι τις 02.00 το πρωί, για όσους θέλουν να καλωσορίσουν τη νέα χρονιά με φιγούρες στον πάγο ή παίζοντας με τις εντυπωσιακές Φωτιστικές Εγκαταστάσεις. Κεράσματα και πολλές ακόμη εκπλήξεις ολοκληρώνουν το σκηνικό της Παραμονής Πρωτοχρονιάς στο ΚΠΙΣΝ. Το εορταστικό πρόγραμμα του ΚΠΙΣΝ θα μεταδοθεί ζωντανά από την ΕΡΤ3 αλλά και τον ιστότοπο snfcc.org. Idra Kayne Sugar ‘n’ Spice Wonderland Λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου, η εκρηκτική Idra Kayne παρουσιάζει στη σκηνή που στήνεται στην Αγορά του ΚΠΙΣΝ ένα μουσικό ταξίδι στις disco, soul, hip hop και RnB επιτυχίες που άφησαν εποχή από τη δεκαετία του ’80 μέχρι σήμερα. Από τη μεθυστική Donna Summer και τη λαμπερή Diana Ross, μέχρι την ανεπανάληπτη Whitney Houston και τη Dua Lipa, και από τη δυναμική Mary J. Blige μέχρι τους Gorillaz, τον Eminem και τον Jay-Z, όλο το πρόγραμμα της βραδιάς είναι σχεδιασμένο για να χορέψουμε και να τραγουδήσουμε δυνατά. Η Idra Kayne γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα από μητέρα Ελληνίδα και πατέρα Ουγκαντέζο και θεωρείται η αποκάλυψη της soul-funk σκηνής της χώρας μας, με τα εγχώρια ΜΜΕ να εκθειάζουν τόσο τις φωνητικές της ικανότητες όσο και τη σκηνική της παρουσία. Με σπουδές 15 ετών στον χορό, μαθήματα φωνητικής στο Vocal Art Academy και υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών, ασχολείται επαγγελματικά με τη μουσική από το 2000. Τον Δεκέμβριο του 2011 κυκλοφορεί το πρώτο της προσωπικό άλμπουμ Don’t Walk Away και τον Νοέμβριο του 2017 το δεύτερο, με τίτλο MicDrop. Από το 2011 εργάζεται ως επαγγελματίας ηθοποιός συμμετέχοντας σε πολλές θεατρικές παραγωγές, τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, ενώ από το 2022 μπαίνει και στον μαγικό κόσμο του ραδιοφώνου, αυτή τη φορά ως μουσικός παραγωγός. Η Kayne έχει συνεργαστεί με σπουδαίους και αγαπημένους Έλληνες καλλιτέχνες (Γιώργος Νταλάρας, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Φοίβος Δεληβοριάς, Έλενα Παπαρίζου, Πάνος Μουζουράκης, Imam Baildi κ.α.), ενώ έχει εμφανιστεί στη σκηνή, ως opening act, με διεθνή γκρουπ όπως οι Hannah Williams, The Heavy και Incognito. Στη συναυλία στο ΚΠΙΣΝ την Idra Kayne πλαισιώνουν: Άννα Τάρμπα - Φωνητικά Άννα Στεφάνου - Φωνητικά Γιώργος Κουρέλης - Πλήκτρα/ Ενορχηστρώσεις Δημήτρης Σχίζας - Ηλ. Κιθάρα Χρήστος Χλιούρας - Τύμπανα Μίλτος Κεχαγιάς - Μπάσο Σπύρος Κολαΐτης - Σαξόφωνο Τάσος Βιτσεντζάτος - Τρομπέτα Λεωνίδας Κολέλης - Τρομπόνι DJ Set: Bill Brewster Την πιο ελπιδοφόρα νύχτα του χρόνου, στήνεται, όπως πάντα, στην Αγορά ένα μεγάλο πάρτι με εμβληματικούς DJs. Φέτος, καλεσμένος του ΚΠΙΣΝ είναι ο Βρετανός Bill Brewster, ένας από τους ιδρυτές του φημισμένου dance club Fabric στο Λονδίνο, ευρύτερα γνωστός για τον ευφάνταστο τρόπο με τον οποίο μιξάρει πολλά διαφορετικά είδη μουσικής -από acid house και hip hop, μέχρι disco και rock- φτιάχνοντας ατμόσφαιρα πάρτι όπου κι αν βρίσκεται. Είτε ξεσηκώνει ένα αχανές λονδρέζικο κλαμπ με τις ιδιαίτερες επιλογές του από deep και acid house μουσική, είτε κατασκευάζει βήμα προς βήμα και τραγούδι προς τραγούδι ένα ευφάνταστο DJ set από disco, balearic, rock και hip hop κομμάτια, είτε παίζει chill-out μουσική νωρίς το απόγευμα, ο Bill Brewster είναι ο άνθρωπος για όλες τις (μουσικές) περιστάσεις. Ξεκίνησε ως DJ τη δεκαετία του 1980, αλλά η φήμη του εκτοξεύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Νέα Υόρκη, διηύθυνε το γραφείο της DMC (του διάσημου, ομώνυμου διαγωνισμού για DJs), μιξάροντας στο Sound Factory παρέα με τον σπουδαίο Danny Tenaglia. Στα διαλείμματα από τα εκλεκτικά και πάντα συναρπαστικά DJ set του, ο Brewster ασχολείται με το γράψιμο, έχοντας ήδη κυκλοφορήσει τέσσερα βιβλία σχετικά με την «κουλτούρα του DJ», μεταξύ των οποίων τα «Last Night A DJ Saved My Life» και «How To DJ Properly». Κυριακή 31/12, 22.30 ΑΓΟΡΑ Υπηρεσία shuttle bus & στάθμευση στο Ολυμπιακό Συγκρότημα Φαλήρου (parking Taekwondo) • Για το Party Παραμονής Πρωτοχρονιάς στο ΚΠΙΣΝ, το shuttle bus θα εκτελεί το δρομολόγιο ΚΠΙΣΝ-Συγγρού-Φιξ από τις 21:00 έως τις 02:00, σε συνεχόμενη ροή. • Επιπλέον, την ίδια ημέρα, οι επισκέπτες του ΚΠΙΣΝ θα έχουν τη δυνατότητα στάθμευσης (χωρίς χρέωση) στο Ολυμπιακό Συγκρότημα Φαλήρου (parking Taekwondo), από τις 20:00 έως τις 03:00. O Χριστουγεννιάτικος Κόσμος του ΚΠΙΣΝ ζωντανεύει χάρη στην αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
more