Saturday, 04 May 2024
Αθήνα
04
05
2024
Το παρών έδωσαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι του Κοινοβουλίου, των Ενόπλων Δυνάμεων, των Σωμάτων Ασφαλείας, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Ερυθρού Σταυρού. Ακολούθως, με τη συνοδεία αγήματος πραγματοποιήθηκε η περιφορά του Επιταφίου προς το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη στην Πλατεία Συντάγματος, όπου τελέστηκε σύντομη δέηση. «Ο θάνατος του Χριστού ήταν ένας άδικος θάνατος. Ήταν αποτέλεσμα του ανθρώπινου και δαιμονικού μίσους. Αλλά ο Χριστός σε αυτό το μίσος απάντησε με την θυσία Του και την αγάπη Του», τόνισε από την Πλατεία Συντάγματος ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας. Επιπροσθέτως, σε άλλο σημείο του λόγου του, ο Αρχιεπίσκοπος επισήμανε πως «Μας έχουν μάθει από μικρά παιδιά ότι ο δρόμος της αγάπης και της θυσίας είναι τάχα πιο δύσκολος. Αλλά στην πραγματικότητα ο δρόμος της κακίας είναι πιο δύσκολος, γιατί όποιος πράττει το κακό ξοδεύει τη ζωή του στην οργάνωση της καταστροφής του άλλου». Τέλος, εμφατικά δήλωσε ότι «Στο τέλος η αγάπη θα νικήσει, ακόμη και τον θάνατο, για αυτό δεν απελπιζόμαστε. Ελπίζουμε και έχουμε κουράγιο ως έθνος, αλλά περισσότερο ως χριστιανοί και ως Εκκλησία. Συνοδεύουμε απόψε όλοι μαζί στον επίγειο τάφο Του τον δι' ημάς παθόντα Κύριό μας. Στον τάφο που γίνεται πηγή Αναστάσεως και ζωής για όλους μας».  
more
Αθήνα
03
05
2024
Αναλυτικά το πρόγραμμα για τις ξεναγήσεις του Μαΐου: Πέμπτη 09 Μαΐου 2024 ΕΘΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΟΘΗΚΗ (ΑΛΣΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΓΟΥΔΗ) 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Μνημείο Πεσόντων στην Κύπρο (Λεωφ. Παναγ. Κανελλόπουλου) Ξεναγός: Χάρις Βελαχουτάκου (έως 25 άτομα) Σάββατο 11 Μαΐου 2024 ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑ 17:00 | Σημείο Συνάντησης: Βιβλιοθήκη Αδριανού Ξεναγός: Κασσάνδρα Ποριώτη (έως 40 άτομα) Α΄ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδο κοιμητηρίου Ξεναγός: Χάρις Βελαχουτάκου (έως 40 άτομα) Κυριακή 12 Μαΐου 2024 ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος Μουσείου, Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) 12 Ξεναγός: Χάρις Βελαχουτάκου (έως 25 άτομα) ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ 10:00 | Σημείο συγκέντρωσης: Εκκλησία Αγίου Τρύφωνος Ξεναγός: Λαυρεντία Γιαννόλα (έως 50 άτομα) Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ 09:00 | Σημείο Συνάντησης: Έναρξη από το άγαλμα του Μακρυγιάννη στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου Ξεναγός: Αρετή Βασδάρη (έως 40 άτομα) Τρίτη 14 Μαΐου 2024 ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ 09:00 | Σημείο Συνάντησης: Έναρξη από το άγαλμα του Μακρυγιάννη στην οδό Διονυσίου Αρεοπαγίτου Ξεναγός: Αρετή Βασδάρη (έως 40 άτομα) ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 14:00 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος Μουσείου Ξεναγός: Θεώνη Κάμπρα (έως 30 άτομα) Πέμπτη 16 Μαΐου 2024 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ «ΜΕΛΙΝΑ» ΜΕ ΘΕΜΑ: Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙ 18:00 | Σημείο συγκέντρωσης: Είσοδος Ηρακλειδών 66α, Θησείο Ξεναγός: Άρτεμις Σκουμπουρδή (έως 140 άτομα) Σάββατο 18 Μαΐου 2024 ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 14:00 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος Μουσείου Ξεναγός: Θεώνη Κάμπρα (έως 30 άτομα) Κυριακή 19 Μαΐου 2024 ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος αρχαιολογικού χώρου Ξεναγός: Τζέμμα Οικονομοπούλου (έως 40 άτομα) Τρίτη 21 Μαΐου 2024 ΕΘΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 14:00 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος Μουσείου Ξεναγός: Θεώνη Κάμπρα (έως 30 άτομα) Σάββατο 25 Μαΐου 2024 ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδος αρχαιολογικού χώρου Ξεναγός: Κασσάνδρα Ποριώτη (έως 40 άτομα) ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ 10:30 | Σημείο Συνάντησης: Είσοδο Κήπου από Λεωφ. Αμαλίας Ξεναγός: Γεωργία Τόγκα (έως 30 άτομα) Τρίτη 28 Μαΐου 2024 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ «ΜΕΛΙΝΑ» ΜΕ ΘΕΜΑ: Η ΝΕΟΚΛΑΣΙΚΗ ΑΘΗΝΑ (2ο μέρος) 18:00 | Σημείο συγκέντρωσης: Είσοδος Ηρακλειδών 66α, Θησείο Ξεναγός: Άρτεμις Σκουμπουρδή (έως 140 άτομα) Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται μόνο με κράτηση θέσης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα opandaxenagiseis.gr Πληροφορίες και διευκρινήσεις στο kete@opanda.gr, καθώς και στο τηλέφωνο 210 7232603 & 604, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-15:00. Μείνετε συντονισμένοι για το πρόγραμμα των επόμενων ξεναγήσεων! Το εισιτήριο εισόδου στα Μουσεία και στους Αρχαιολογικούς Χώρους επιβαρύνει τους συμμετέχοντες στην ξενάγηση.
more
Αθήνα
02
05
2024
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων του Υπουργείου που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, τα άτομα αυτά εισήλθαν στον χώρο χωρίς να εντοπιστούν από το προσωπικό ασφαλείας. Το υπουργείο ανακοίνωσε επίσης ότι έχει ξεκινήσει εσωτερική έρευνα για το περιστατικό. Ένα τουριστικό γραφείο από την Ινδία, το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο, οι φύλακες αρχαιοτήτων και το Υπουργείο Πολιτισμού μπλέκονται σε ένα σουρεαλιστικό παιχνίδι για την επίσκεψη ενός γκρουπ της Βομβάης στην Ακρόπολη το Σάββατο που πήρε μια απροσδόκητη τροπή όταν μερικά από τα μέλη του φόρεσαν αρχαιοελληνική ενδυμασία. Το περιστατικό προκάλεσε ερωτηματικά για τους ελέγχους στο μνημείο, αλλά και για την αισθητική. Για το περιστατικό έχει διαταχθεί Ένορκη Διοικητική Εξέταση από το Υπουργείο Πολιτισμού. Φαινόταν να συνδέεται με μια μεγάλη ομάδα Ινδών επιχειρηματιών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα παρακολουθώντας δύο εκδηλώσεις που συνδιοργάνωσαν το Ελληνο-Ινδικό Επιμελητήριο στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο και στη Ρωμαϊκή Αγορά. Ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Άγγελος Τσαβδάρης αναφέρθηκε σε περίπου 150 επιχειρηματίες της Βομβάης, τους οποίους το επιμελητήριο βοήθησε στο διαδικαστικό κομμάτι της διοργάνωσης των δύο εκδηλώσεων, με την έγκριση των συμβούλων του Υπουργείου Πολιτισμού. Για το περιστατικό στην Ακρόπολη, ο Τσαβδάρης δεν είχε καμία ενημέρωση και, όπως λέει, όταν ενημερώθηκε, μαζί με τους υπεύθυνους του site ζήτησε από τους «πρωταγωνιστές» να αποχωρήσουν, αφού δεν υπήρχε ειδική άδεια για μια τέτοια ενέργεια.  
more
Αθήνα
02
05
2024
Η επιτυχημένη συνδιοργάνωση του Υπουργείου Πολιτισμού, της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και της Eurolife FFH, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του συνθέτη και Καλλιτεχνικού Διευθυντή της ΕΛΣ Γιώργου Κουμεντάκη, έφερε χιλιάδες θεατές σε μουσεία, εκκλησίες, αρχαιολογικούς και συναυλιακούς χώρους στο κέντρο της Αθήνας και στο ΚΠΙΣΝ. Το 2ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής, μέσα από ένα πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα, φώτισε έννοιες και συναισθήματα όπως η μετάνοια, η ευλάβεια, η λύτρωση, η εξιλέωση, η συγχώρεση, αλλά και η ανάσταση, με συνθέσεις, μεταξύ άλλων, των Ρεσπίγκι, Μότσαρτ, Μπαχ, Παιρτ, Χάυντν, Ραχμάνινοφ, Κούκου, Μητρόπουλου, Σκαλκώτα, Γκουμπαϊντουλίνα, Μπορμπουδάκη, Τσοντάκη, Μασνέ, Ροσσίνι, Πουλένκ, Σαρρίνο, Μάγερμπερ, Ονεγκέρ, Ντυφάυ, Καρρέρ, Μάρτινου, Ντεμπυσσύ, Βάινμπεργκ, Μπρίττεν, Παλεστρίνα, Λιστ, Ραμίρες, Σνίτκε, Καντσέλι, Τσαλαχούρη κ.ά. Το πρόγραμμα του φεστιβάλ περιλάμβανε ορθόδοξη και καθολική λειτουργική μουσική, μεσαιωνικούς και βυζαντινούς ύμνους, έργα από την παράδοση των Μεβλεβί δερβίσηδων, γρηγοριανά μέλη γραμμένα για τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας, γαλλικό μπαρόκ, οθωμανική και λατινοαμερικάνικη θρησκευτική μουσική, καθώς και όπερα και σύγχρονη μουσική. Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ Γιώργος Κουμεντάκης σημειώνει: «Το 2ο Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής λειτούργησε ως αφορμή για να βγούμε στους δρόμους για χάρη της μεγάλης τέχνης της μουσικής. Με την αμέριστη στήριξη της Υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη και με την ουσιαστική συμβολή της Eurolife FFH, το φεστιβάλ πρόσφερε στην πόλη, τους κατοίκους και τους επισκέπτες της μια μοναδική κατανυκτική εμπειρία μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα. Τα νέα έργα που γράφτηκαν ειδικά για το φεστιβάλ, η πρωτοτυπία των παρουσιάσεων, το υψηλότατο επίπεδο των καλλιτεχνών και η ενθουσιώδης υποδοχή του κοινού που κατέκλυσε τους χώρους των εκδηλώσεων είναι το εφόδιό μας για την επόμενη ακόμα μεγαλύτερη και ακόμα πιο δημιουργική διοργάνωση του Φεστιβάλ Λατρευτικής Μουσικής. Εξίσου σημαντικό για μας στην ΕΛΣ είναι ότι το Φεστιβάλ αποτελεί για εκατοντάδες μουσικούς μια ακόμα σημαντική πλατφόρμα δημιουργίας και επαφής με το μεγάλο κοινό». Στον Κήπο του Προεδρικού Μεγάρου πραγματοποιήθηκε την Κυριακή των Βαΐων η επίσημη έναρξη του Φεστιβάλ με το νέο έργο της Λένας Πλάτωνος Η ουράνια πολιτεία με τη συμμετοχή της Παιδικής Χορωδίας της ΕΛΣ και διακεκριμένων καλλιτεχνών, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη. Στον Καθολικό Καθεδρικό Ναό Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτη ολοκληρώθηκε το Φεστιβάλ το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης, με τη συναυλία Μακάριοι οι μαστοί οι ουκ εθήλασαν…, με τη συμμετοχή τεσσάρων μονωδών και οκταμελούς μουσικού συνόλου, υπό τη διεύθυνση του Μάρκελλου Χρυσικόπουλου και με τη συγκλονιστική Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Στον ίδιο χώρο πραγματοποιήθηκε και το In sæcula sæculorum, με τους μουσικούς Σπύρο Αρκούδη, Γεώργιο Κρίμπερη και Ειρήνη Αναστασίου. Στο Φετιχιέ Τζαμί πραγματοποιήθηκαν οι Ιεροί διάλογοι με τους μουσικούς Ταξιάρχη Γεωργούλη, Σοφία Ευκλείδου, Σωκράτη Σινόπουλο και Ντερυά Τουρκάν, καθώς και η συναυλία Ο ανθός και η ευωδιά του με τους Χάρη Λαμπράκη, Νίκο Παραουλάκη, Νίκο Σιδηροκαστρίτη και Νεκτάριο Σταματέλλο. Στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή πραγματοποιήθηκαν οι συναυλίες Planh: Mεσαιωνικοί ύμνοι και θρήνοι Δύσης και Ανατολής με τους Δημήτρη Κούντουρα & Ex Silentio, Το ηλιοβασίλεμα με τη Λένια Ζαφειροπούλου, τον Χρήστο Σακελλαρίδη και το Κουαρτέτο Αθηνών, Από το Ω του Χρόνου στο Α της Αιωνιότητας με τους Ενκέλα Κοκολάνη, Μιχαήλ Κολοκοτρώνη και Μυρτώ Ταλακούδη, το Agli albori με τη Μαρία Κατσούρα, τον Ηλία Σδούκο και την Πόπη Μαλαπάνη, και η Φάλαινα στην πόλη ή Γιατί το έκανες αυτό; του Τόλγκα Τουζούν. Στο Μουσείο της Ακρόπολης έλαβαν χώρα οι συναυλίες Συναξάρι των Μάρθας Μαυροειδή και Παντελή Μπουκάλα, του γυναικείου φωνητικού συνόλου Equabili, καθώς και η Misa criolla με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ, τις CHÓRES και τον Γ. Διονυσίου, υπό τη διεύθυνση της Ειρήνης Πατσέα. Στην Α΄ Ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία έλαβαν χώρα οι συναυλίες Δια-λογισμοί επί των επτά τελευταίων Λόγων του Ιησού επάνω στον Σταυρό με τους Φανή Βοβώνη και Χρήστο Θάνο, Σημείο χωρίς επιστροφή με το Όρος Ensemble και η συναυλία της Παιδικής Χορωδίας της ΕΛΣ. Στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ πραγματοποιήθηκαν οι συναυλίες MOIROLÓI | A LAMENT FOR THE LIVING με την CoGNiMUS Collektiv υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Ζιάβρα, η σουίτα δωματίου από την όπερα του Γιώργου Βασιλαντωνάκη Πάπισσα Ιωάννα σε λιμπρέτο Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη και μουσική διεύθυνση Μιχάλη Παπαπέτρου και η Νοσταλγία του Θεού του Φίλιππου Τσαλαχούρη. Στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός πραγματοποιήθηκαν οι συναυλίες Η τελευταία πράξη είναι πάντοτε αιματοβαμμένη, μα και πάντοτε θεσπέσια! σε επιμέλεια Δημήτρη Γιάκα και το Μικρό ρωσικό Πάσχα σε επιμέλεια Νίκου Βασιλείου. Στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ ο Κωνσταντίνος Καρύδης και ο Νίκος Λαάρης ερμήνευσαν Ελληνικά έργα λατρευτικής μουσικής για σόλο πιάνο και δύο πιάνα. Στο Παλαιό Χρηματιστήριο Αθηνών, σε συνεργασία με το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης, έδωσε συναυλία του ΜεĪZοΝ Ensemble υπό τον Αγαθάγγελο Γεωργακάτο, πραγματοποιήθηκε συναυλία με το νέο έργο του Τάση Χριστογιαννόπουλου Ο Θεός αγάπη εστί – 24 προσευχές του Ιωάννη του Χρυσοστόμου, συναυλία της Ελληνικής Βυζαντινής Χορωδίας υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Κωνσταντίνου, καθώς και το Θρήνου ηχώ: Mία φωνητική εξερεύνηση με τους Νίκη Λαδά και Αλεσσάντρο Φιορντελμόντο. Στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου παρουσιάστηκαν τα έργα Το μάθημα του σκότους του Αλέξανδρου Γκόνη και Σταύρωση της Λίνας Τόνια. Στο Μουσείο Νεότερου Ελληνικού Πολιτισμού παρουσιάστηκε το έργο των Χάρη Γκατζόφλια και Δημήτρη Δημητριάδη Εξομολόγησις. Τη διαδρομή Διονυσίου Αρεοπαγίτου – Αποστόλου Παύλου έκανε ερμηνεύοντας ιταλικά πένθιμα εμβατήρια η Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Χαλανδρίου, υπό τον Κώστα Ιωαννίδη. Στον Μητροπολιτικό Καθεδρικό Ναό Αθηνών έδωσε συναυλία η Χορωδία Δωματίου Αθηνών, υπό τον Αγαθάγγελο Γεωργακάτο.   Μια συνδιοργάνωση του Υπουργείου Πολιτισμού, της ΕΛΣ και της Eurolife FFH
more
Αθήνα
02
05
2024
ΡΙΧΑΡΔΟΣ |||* / Πρεμιέρα Πέμπτη 9 Μαΐου / Θέατρο Σύγχρονο / Σκηνοθεσία: Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη / Διασκευή στο έργο του William Shakespeare, Ανδρέας Φλουράκης / Παίζουν: Ορέστης Τζιόβας, Σπύρος Κυριαζόπουλος, Γιώργης Παρταλίδης, Ντένια Ψυλλιά, Μαρία Καρακίτσου, Δημήτρης Καραβιώτης, Γιώργος Δεμελίδης, Δανάη Τάγαρη. / Παραστάσεις: Τετάρτη, Πέμπτη στις 21:15, Σάββατο στις 19:00, Κυριακή στις 21:15 / Για 15 παραστάσεις      ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΛΟΥΣΙΑ / του Νίκου Χουλιαρά /  Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Μαΐου/ Θέατρο Θησείον / Δραματουργική επεξεργασία - Σκηνοθεσία: Ρηνιώ Κυριαζή / Παίχτης Θεάτρου Σκιών: Άθως Δανέλλης/ Ηθοποιός: Ρηνιώ Κυριαζή / Παραστάσεις: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00 και Κυριακή στις 18.00 / Έως 16 Ιουνίου      ΚΥΝΗΓΙ ΑΡΟΥΡΑΙΩΝ του Peter Turinni / Η παράσταση παίζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Πρεμιέρα: Πέμπτη 9 Μαΐου / Θέατρο Studio Μαυρομιχάλη /Σκηνοθεσία: Martin Scharnhorst / Παίζουν: Μαριλένα Καβάζη, Φώτης Λαζάρου / Παραστάσεις: Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 21:00, για 16 παραστάσεις.      Οι Κάλπηδες / διήγημα του Στράτη Μυριβήλη / Πρεμιέρα 10 Μαΐου / Θέατρο Μπέλλος / Σκηνοθεσία: Κώστας Παπακωνσταντίνου/ Παίζουν: Ελισσαίος Βλάχος, Αγγελική Μαρίνου, Δημοσθένης Ξυλαρδιστός / Παραστάσεις: Παρασκευή & Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 18:00 (για 15 παραστάσεις)       ΠΙΝΟΚΙΟ / Πρεμιέρα: Παρασκευή 17 Μαΐου / BIOS / Σύλληψη - Σκηνοθεσία: Γρηγόρης Χατζάκης / Παίζουν: Χρήστος Καπενής, Δώρα Παρδάλη / Παραστάσεις: Παρασκευή & Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 20:00 (έως 2 Ιουνίου)      Dirty Granny Tales «The Philanthropist» / Πρεμιέρα 22 Μαΐου για 5 παραστάσεις στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης / Μουσικοθεατρική παράσταση. Οι Dirty Granny Tales είναι ένα μουσικοθεατρικό σχήμα που αφηγείται σκοτεινά παραμύθια μέσω της μουσικής. Το κουκλοθέατρο ο χορός και το animation ζωντανεύουν τις ιστορίες τους πάνω στη σκηνή.  
more
Αθήνα
02
05
2024
Το ωράριο διαμορφώνεται ως εξής: Πινακοθήκη Δήμου Αθηναίων Λεωνιδίου & Μυλλέρου Μεταξουργείο 10436 Αθήνα - Μ. Παρασκευή: 12.00 - 17.00 - Μ. Σάββατο: 11.00 - 16.00 - Κλειστά: Κυριακή του Πάσχα 4/5, Δευτέρα του Πάσχα 5/5 και Τρίτη 6/5 Κέντρο Τεχνών Δήμου Αθηναίων Πάρκο Ελευθερίας – Β. Σοφίας 11521 Αθήνα - Κλειστά: Μ. Παρασκευή 3/5, Μ. Σάββατο 4/5, Κυριακή του Πάσχα 5/5, Δευτέρα του Πάσχα 6/5 και Τρίτη 7/5 Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη» Δήμου Αθηναίων Αγγελικής Χατζημιχάλη 6 10558 Αθήνα - Κλειστά: Μ. Παρασκευή 3/5, Μ. Σάββατο 4/5, Κυριακή του Πάσχα 5/5, Δευτέρα του Πάσχα 6/5 και Τρίτη 7/5 Ψηφιακό Μουσείο Ακαδημίας Πλάτωνος Δήμου Αθηναίων Μοναστηρίου και Κρέοντος 1 - Ακαδημία Πλάτωνος 10442 Αθήνα - Κλειστά: Μ. Παρασκευή 3/5, Μ. Σάββατο 4/5, Κυριακή του Πάσχα 5/5, Δευτέρα του Πάσχα 6/5 και Τρίτη 7/5 Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Δήμου Αθηναίων Ηρακλειδών 66 11851 Αθήνα - Κλειστά: Μ. Παρασκευή 3/5, Μ. Σάββατο 4/5, Κυριακή του Πάσχα 5/5, Δευτέρα του Πάσχα 6/5 και Τρίτη 7/5
more
01
05
2024
Στην παράσταση μουσικού θεάτρου συμμετέχει ο τενόρος Χρήστος Κεχρής και μουσικοί από το ειδικευμένο στη σύγχρονη μουσική σύνολο Ergon Εnsemble. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο περιζήτητος θεατρικός σκηνοθέτης Γιώργος Κουτλής. Με τη διαρκή χρήση ακαθόριστων φωνημάτων, η παράσταση «Η φωνή των Βακχών» αναδεικνύει την ανθρώπινη φωνή ως ένα πρωτόλειο μέσο μη γλωσσικής επικοινωνίας δημιουργώντας μια αίσθηση αρχέγονης τελετουργίας. Η ωμότητα στη χρήση των φωνών και των οργάνων οριοθετεί τη βία όπως αυτή ξεκλειδώνεται μέσα από το έργο του Ευριπίδη: μεταξύ Πενθέα και Διονύσου, μεταξύ των αντίθετων δυνάμεων της ανθρώπινης φύσης, μεταξύ της διατήρησης της παράδοσης και της θηριώδους επιθυμίας για το καινούριο. Όπως οι «Βάκχες» αναδεικνύουν μια αέναη σύγκρουση στη βάση της ανθρώπινης ψυχής και της ιστορίας, έτσι και η παράσταση «Η φωνή των Βακχών» επιδιώκει να διεισδύσει στη φύση της ανθρώπινης φωνής και να αναδείξει τις ανεξερεύνητες πτυχές της. Ο συνθέτης Γιάννης Αγγελάκης υπογράφει ένα έργο το οποίο επιχειρεί να επαναδιατυπώσει τι σημαίνει μουσικό θέατρο. «Πρόκειται για ένα μουσικό δράμα, το οποίο διαφέρει από αυτό που ιστορικά γνωρίζουμε ως μουσικό θέατρο ή όπερα, τον συνδυασμό, δηλαδή, μιας θεατρικής και μιας μουσικής αναπαράστασης, όπου η μουσική υπηρετεί την ανάδειξη της θεατρικής δραματουργίας. Η "Φωνή των Βακχών" προτείνει μια ανανεωτική προσέγγιση στην έννοια του μουσικού δράματος: δεν είναι πλέον ο ήχος που υπηρετεί και αναδεικνύει τη σκηνική δράση, αλλά αντίθετα η σκηνική δράση καλείται να υπηρετήσει την ανάδειξη ενός ηχητικού κόσμου. Η "Φωνή των Βακχών" είναι ένα ηχητικό δράμα στο οποίο μόνος πρωταγωνιστής είναι ο ήχος, ενώ η τραγωδία του Ευριπίδη λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος σε ένα επίπεδο συμβολικό» αναφέρει. Για τον σκηνοθέτη Γιώργο Κουτλή η παράσταση είναι ένα ηχητικό δράμα που αφηγείται τις προσπάθειες της φωνής για κάποιο νόημα, του ήχου για «μουσική» και των ανθρώπων για επικοινωνία. «Τέσσερις υπάρξεις επί σκηνής, τρεις πνευστοί και ένας τραγουδιστής, ο καθένας με το όργανό του, εκπνέουν αέρα, παράγουν ήχο και πολεμούν για να οργανωθούν σε ένα σύνολο. Σαν μια γονιδιακά εγγεγραμμένη ανάγκη των ανθρώπων για τη δημιουργία κάποιου "χορού", χωρίς όμως να έχουν την εμπειρία προηγούμενων γενεών σε αυτή τη διαδικασία. Τα αναλόγια είναι τα σημεία αναφοράς τους, οι παρτιτούρες είναι οι δομές τους και ο ήχος το μόνο μέσο τους. Η παράσταση είναι μια προσπάθεια να επανεφεύρουμε τη σχέση μας με πράγματα που σήμερα φαντάζουν αυτονόητα», σημειώνει. Το σκηνικό και τα κοστούμια υπογράφει η Άρτεμις Φλέσσα και τον σχεδιασμό των φωτισμών ο Γιώργος Αγιαννίτης. Συμμετέχουν ο τενόρος Χρήστος Κεχρής και οι μουσικοί του Ergon Ensemble Κώστας Τζέκος (μπάσο κλαρινέτο), Σπύρος Λασκαρίδης (τρομπέτα), Ανδρέας-Ρολάνδος Θεοδώρου (τρομπόνι). Η παράσταση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του θεσμού «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός» του Υπουργείου Πολιτισμού το 2021. Τιμές εισιτηρίων: 12, 15 ευρώ (γενική είσοδος), 10 ευρώ (φοιτητικό, παιδικό). Προπώληση: Ταμεία ΕΛΣ (καθημερινά 9.00-21.00 | 2130885700) και www.ticketservices.gr.
more
Αθήνα
01
05
2024
Το έργο - σταθμός του 20ού αιώνα παρουσιάζεται για πρώτη φορά στη Στέγη με την υπογραφή του διεθνώς καταξιωμένου Έλληνα σκηνοθέτη Θεόδωρου Τερζόπουλου. Πρόκειται για μια μνημειακή παράσταση, στα όρια της υψηλής ποίησης και της αυθάδικης κωμωδίας, που έχει ήδη λάβει διθυραμβικές κριτικές από το ιταλικό Τύπο και μετά την Αθήνα θα συνεχίσει τη διεθνή περιοδεία της. «Τίποτα δεν είναι πιο πραγματικό από το τίποτα» είχε δηλώσει ο Σάμιουελ Μπέκετ (1906-1989) και με το «Περιμένοντας τον Γκοντό» (1948) εκσφενδονίζει σαν μετεωρίτη αυτό το «τίποτα» πάνω στη σκηνή. Γιατί τίποτα το αξιοσημείωτο, σε επίπεδο δράσης και υπόθεσης, δεν συμβαίνει σε αυτό το έργο του νομπελίστα Ιρλανδού στοχαστή, ποιητή και συγγραφέα. Δύο παρίες του δρόμου, δύο κλοσάρ, ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν, ντυμένοι με τα κουρέλια τους, στέκονται πλάι σε ένα δέντρο, μιλούν περί ανέμων και υδάτων, συναντιούνται τυχαία με τρεις εξίσου περίεργους τύπους, ενώ κατά βάση περιμένουν κάποιον άλλον που δεν έρχεται ποτέ. Ποιος είναι, τελικά, ο Γκοντό του τίτλου που δεν εμφανίζεται ποτέ; Κάποιος σωτήρας ή ακόμα και ο ίδιος ο Θεός, όπως φανερώνει η παραφθορά του ονόματος στα αγγλικά (Godot, από το God = Θεός); Ο Μπέκετ έχει, πάντως, παραδεχτεί ότι εκείνο που ενδιέφερε τον ίδιο δεν ήταν τόσο ο Γκοντό, όσο το «περιμένοντας». Αυτή την αέναη αναμονή σκηνοθετεί με όρους κωμικοτραγικής ιερουργίας ο Θεόδωρος Τερζόπουλος. Στην παράστασή του, ένα μαύρο ικρίωμα, σαν νεκρικό μνημείο, ορθώνεται στη σκηνή. Ένας σταυρός από φως το σκίζει στα δύο. Στη βάση του, ένα μικροσκοπικό μπονζάι. Εκκλησιαστικοί ύμνοι, ταγκό, βομβαρδισμοί και σειρήνες πολέμου αντηχούν. Εκεί, σαν φιγούρες που ζωντάνεψαν από κάποια άγνωστη αρχαία ζωοφόρο, κείτονται και περιμένουν ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν, ερμηνευμένοι από τους βετεράνους Σισιλιάνους ηθοποιούς Enzo Vetrano και Stefano Randisi. Παίζουν τους ρόλους τους με την τρελή σοφία και την ιερή απόγνωση του Buster Keaton. Φιγούρες ιδιότροπες και αντιφατικές, πνευματώδεις όσο και αφελείς, αερολογούν αναμένοντας στατικά και εκστατικά εκείνον που δεν θα έρθει ποτέ να τους γλιτώσει από το οντολογικό αδιέξοδο του να υπάρχεις προσδοκώντας πάντα κάτι. Η παράσταση του Τερζόπουλου, του σκηνοθέτη που ξεκίνησε από τον Μακρύγιαλο της Πιερίας και διατρέχει τον κόσμο εδώ και σαράντα χρόνια με το θέατρο 'Αττις, διδάσκοντας τη θαυμαστή μέθοδο υποκριτικής του από την Ασία έως την Αυστραλία, «φανερώνει μια σταυρωμένη ανθρωπότητα, της οποίας τα καρφιά είναι λέξεις» όπως σημειώνουν τα ξένα δημοσιεύματα, για να καταλήξουν στο αποφθεγματικό: «μια παράσταση που θα γραφτεί στα χρονικά του σύγχρονου θεάτρου». O Θεόδωρος Τερζόπουλος, ο οποίος εκτός από τη σκηνοθεσία υπογράφει και τη σκηνογραφία, τους φωτισμούς και τα κοστούμια, αναφέρει: «Η παράστασή μας τοποθετείται στα «ερείπια του κόσμου», σε ένα μέλλον, λίγο πολύ, κοντινό μας, όπου όλες οι πληγές του παρόντος και του παρελθόντος παραμένουν ανοιχτές. Το ίδιο και οι προσδοκίες... Σε αυτό το μεταίχμιο της ανθρώπινης ύπαρξης, ποιες είναι οι ελάχιστες δυνατές συνθήκες για την επανεκκίνηση της ζωής, μιας ζωής που αξίζει να ζει κανείς; Στο "Περιμένοντας τον Γκοντό" υπάρχουν δύο πιθανές απαντήσεις και εκεί στηρίζουμε τη δουλειά μας: Η πρώτη είναι η προσπάθεια να επικοινωνήσουμε και να συνυπάρξουμε με τον 'Αλλο, αυτόν που βρίσκεται απέναντί μας, παρά τα όποια εμπόδια, ακόμα κι όταν αυτά φαίνονται ανυπέρβλητα! Η δεύτερη είναι η προσπάθεια να επικοινωνήσουμε με τον 'Αλλο μέσα μας, με αυτήν την ανεξιχνίαστη και σκοτεινή περιοχή των καταπιεσμένων επιθυμιών και φόβων, των λησμονημένων αισθήσεων και ενστίκτων, την περιοχή του ζωώδους και του θείου, εκεί όπου γεννιούνται η τρέλα και το όνειρο, το παραλήρημα και ο εφιάλτης. Αυτό είναι το ταξίδι που προσπαθήσαμε να κάνουμε: προς τον 'Αλλο μέσα μας και προς τον 'Αλλο έξω από εμάς, απέναντι, μακριά μας. Περιμένοντας τι; Τη Λύτρωση της ζωής από τα δεσμά του θανάτου; Τη συνάντηση με τον 'Ανθρωπο; Το τέλος κάθε ταπείνωσης του ανθρώπου από τον άνθρωπο; Το Τίποτα ή το Περιμένοντας, όπως λέει ειρωνικά ο Μπέκετ; Υπάρχει όμως άλλος τρόπος να οραματιστούμε τον χειραφετημένο άνθρωπο, χωρίς να γκρεμίσουμε τα τείχη που χωρίζουν το "μέσα" από το "έξω";». Διεθνούς κύρους Έλληνας σκηνοθέτης, θεμελιωτής μιας μοναδικής μεθόδου εκπαίδευσης του ηθοποιού που διδάσκεται σε έδρες θεατρικών και κλασικών σπουδών σε περισσότερα από τριάντα πανεπιστήμια και εθνικές δραματικές σχολές σε όλο τον κόσμο, ο Θεόδωρος Τερζόπουλος κάνει ένα θέατρο αλλιώτικο. Ποτέ δεν μιλά για ρόλους, χαρακτήρες ή ψυχολογικά κίνητρα. Μιλά, όμως, για το σώμα του ηθοποιού, τον θεό Διόνυσο και την τελετουργία. Από το 1985 και την ίδρυση του θεάτρου 'Αττις και, με ορόσημο την παράσταση των Βακχών του Ευριπίδη το 1986 που ανάτρεψε ριζοσπαστικά τον τρόπο που μέχρι τότε παρουσιαζόταν η αρχαία ελληνική τραγωδία, εισάγοντας τα στοιχεία της ακραίας σωματικότητας και της ιεροτελεστίας, έχει δώσει περισσότερες από 2.100 παραστάσεις σε όλο τον κόσμο: έργα των Αισχύλου, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Μπρεχτ, Λόρκα, Μύλλερ, Μπέκετ, Πάστερνακ, Στρίντμπεργκ και σύγχρονων Ελλήνων συγγραφέων. Οι διεθνείς μελέτες και τα βιβλία για τη σκηνοθετική μέθοδο του Θεόδωρου Τερζόπουλου κυκλοφορούν σε περισσότερες από δέκα γλώσσες, ανάμεσά τους και η πρόσφατη διπλή έκδοση, στα αγγλικά και τα αραβικά, του ιστορικού γερμανικού εκδοτικού οίκου Theater der Zeit με τον τίτλο "The Return of Dionysus", με την υποστήριξη του Ιδρύματος Ωνάση. Η παράσταση είναι στα ιταλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους.
more
Αθήνα
30
04
2024
Στη σκηνή του Playground 260 θα εμφανιστούν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα της εναλλακτικής σκηνής, όπως ο Larry Gus, οι Kooba Tercu, οι Puta Volvano κ.ά, σε ένα εκρηκτικό μείγμα που αναμένεται να συναρπάσει το κοινό για δύο βραδιές γεμάτες φρέσκους ήχους και ανεπιτήδευτη δημιουργικότητα. Ένα διήμερο πάρτι Το Indie Playground Festival vol.2 ξεκινάει το Σάββατο 1 Ιουνίου με μουσικές που καλύπτουν όλο το φάσμα της rock και alternative rock. Στο κλίμα θα μας βάλουν οι πρωτοπόροι της αθηναϊκής νέο-ψυχεδελικής rock Whereswilder, που θα μας ταξιδέψουν σε ένα καλοκαιρινό road trip, με στοιχεία 70s soft rock, soul και funk. Τη σκυτάλη θα πάρουν οι εκρηκτικοί ΑΜΚΑ, που διευρύνουν τα όρια της rock, με punk, kraut, math, τζαζ, ακόμα και pop στοιχεία. Στη συνέχεια, οι αγαπημένοι της αθηναϊκής underground Kooba Tercu, με δυνατό, χορευτικό και εξωτικό ήχο, θα μας παρασύρουν σε μια φουτουριστική ψυχεδέλεια, ενώ τη βραδιά θα κλείσουν οι heavy rockers Puta Volvano, που με στοιχεία hard rock, stoner και post-grunge θα μας ξεσηκώσουν με δυναμικά φωνητικά και περίτεχνες ενορχηστρώσεις. Την Κυριακή 2 Ιουνίου θα πρωταγωνιστήσουν οι electronic, synth-pop ήχοι και περφόρμανς με post-modern χαρακτηριστικά. Ο Metaman θα ξεκινήσει τη δεύτερη μέρα του Indie Playground με μια live electronics hardware εμπειρία, με synthesizer και drum machine και ορχηστρικά κομμάτια με πρωτότυπο ελληνικό στίχο. Θα ακολουθήσει ένα οπτικοακουστικό διαδραστικό audiovisual show από τους PROMPT, που δημιουργούν ένα fusion ήχων μεταξύ pop, εκπληκτικά γρήγορων ρυθμών και ambient ηχοτοπίων. Στη συνέχεια η VASSIŁINA θα μας βάλει σε ένα punk μελαγχολικό ηχοτοπίο, σε avant pop, synth pop & electro pop ρυθμούς με έντονες σκοτεινές ηλεκτρονικές επιρροές. Το Indie Playground θα ρίξει αυλαία με μια αυτοσαρκαστική, hyperactive και χαοτικά αυτοσχεδιαστική περφόρμανς από τον Larry Gus, με sample-based τεχνικές και ψυχεδελικές pop μελωδίες. Το Indie Playground Festival διοργανώνεται από το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου σε συνεργασία με τη United We Fly.
more
Αθήνα
29
04
2024
Η προπώληση των εισιτηρίων ξεκινάει σήμερα, Δευτέρα 29 Απριλίου στις 12.00 και θα πραγματοποιείται στα Ταμεία της ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ, στα εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών και online στα www.aefestival.gr και www.more.com. Η Τόσκα του Τζάκομο Πουτσίνι, σε σκηνοθεσία, σκηνικά και κοστούμια του Ούγκο ντε Άνα, είναι η πρώτη μεγάλη καλοκαιρινή όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού για το 2024. Η παραγωγή που ανέβηκε για πρώτη φορά στο Ηρώδειο το 2012 αποτελεί ένα συναρπαστικό, δραματικό ανέβασμα, απολύτως συνεπές στο πνεύμα του συνθέτη, αλλά και στο ιστορικό πλαίσιο στο οποίο αναφέρεται το λιμπρέτο. Τα εντυπωσιακά σκηνικά, ένας τεράστιος σταυρός με τον εσταυρωμένο, μια ιερή τράπεζα, ένα εργαστήρι ζωγραφικής, πλαισιώνονται από θεαματικές προβολές μνημείων της Ρώμης, θρησκευτικών συμβόλων, αλλά και βίντεο που δίνουν μια κινηματογραφική διάσταση στην παραγωγή. Για τη φετινή αναβίωση της Τόσκας η Εθνική Λυρική Σκηνή έχει εξασφαλίσει δύο συναρπαστικές διανομές με τη συμμετοχή κορυφαίων πρωταγωνιστών της όπερας με διεθνή ακτινοβολία. Στον ρόλο της Φλόριας Τόσκα το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει και να ακούσει τις διεθνώς καταξιωμένες υψιφώνους Γεβγκένια Μουραβιέβα και Τσέλια Κοστέα. Στον ρόλο του Μάριο Καβαραντόσσι δύο εξαιρετικοί τενόροι, ο Ρικκάρντο Μάσσι και ο Καρλ Τάννερ, ενώ στον ρόλο του Σκάρπια ο διεθνής βαρύτονος Τάσης Χριστογιαννόπουλος και ο διακεκριμένος μπασοβαρύτονος Γιάννης Γιαννίσης. Μαζί τους σημαντικοί Έλληνες μονωδοί όπως, μεταξύ άλλων, οι Τάσος Αποστόλου, Πέτρος Μαγουλάς, Γιάννης Καλύβας κ.ά. «Τόσκα» (Όπερα - Αναβίωση) του Τζάκομο Πουτσίνι 1, 2, 6, 11 Ιουνίου 2024 • Ώρα έναρξης: 21.00 Ωδείο Ηρώδου Αττικού Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου Μουσική διεύθυνση: Λουκάς Καρυτινός Σκηνοθεσία, σκηνικά, κοστούμια: Ούγκο ντε Άνα Αναβίωση σκηνοθεσίας: Κατερίνα Πετσατώδη Βιντεοπροβολές: Σέρτζιο Μετάλλι – Ideogamma SRL Φωτισμοί: Βινίτσιο Κέλι Αναβίωση φωτισμών Χρήστος Τζιόγκας Διεύθυνση χορωδίας: Αγαθάγγελος Γεωργακάτος Διεύθυνση παιδικής χορωδίας: Κωνσταντίνα Πιτσιάκου Φλόρια Τόσκα: Γεβγκένια Μουραβιέβα (1 & 6/6) / Τσέλια Κοστέα (2 & 11/6) Μάριο Καβαραντόσσι: Ρικκάρντο Μάσσι (1 & 6/6) / Καρλ Τάννερ (2 & 11/6) Βαρόνος Σκάρπια: Τάσης Χριστογιαννόπουλος (1 & 6/6) / Γιάννης Γιαννίσης (2 & 11/6) Τσέζαρε Αντζελόττι: Τάσος Αποστόλου Νεωκόρος: Πέτρος Μαγουλάς Σαρρόνε / Δεσμοφύλακας: Βαγγέλης Μανιάτης Βοσκός: Εβίτα Χιώτη Σπολέττα: Γιάννης Καλύβας Με την Ορχήστρα, τη Χορωδία και την Παιδική Χορωδία της ΕΛΣ, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της αποστολής Τιμές εισιτηρίων: €25, €45, €55, €60, €85, €100 Φοιτητικό, παιδικό: €15 / ΑΜΕΑ: €15 Προπώληση: Ταμεία ΕΛΣ (καθημερινά 9.00-21.00 | 2130885700), εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών, www.aefestival.gr και www.more.com
more
Πειραιά
29
04
2024
Η πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου γέμισε από επικές μάχες, απίστευτα moves και μουσικές που ξεσήκωσαν όσους παρευρέθηκαν. Από νωρίς το πρωί του Σαββάτου, το Κανάλι Ένα 90,4 εξέπεμπε από το βανάκι του στην πλατεία του Δημοτικού Θεάτρου, όπου παραγωγοί του δυναμικού του είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με το κοινό. Ο Πρόεδρος του Καναλιού Ένα 90,4 Ιωσήφ Βουράκης, και οι παραγωγοί Γιώργος Σαραντάκος, Χρύσα Σαραντοπούλου, Νίκος Ξανθάκος, Μπάμπης Καραλής, Κατερίνα Δεληγιάννη, Μαρία Δελόγγα και ο υπεύθυνος προγράμματος του Καναλιού Ένα Παναγιώτης Φύτρας, υποδέχτηκαν πλήθος κόσμου. Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ο οποίος παρευρέθηκε στο event, δήλωσε: «Το προαύλιο του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά γέμισε νιάτα, μουσική και χορό, στο πλαίσιο του ελληνικού τελικού Red Bull Dance Your Style. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τέτοιου είδους εκδηλώσεις με παλμό και τη συμμετοχή νέων ανθρώπων γίνονται στην πόλη μας. Είναι ένας ξεχωριστός διαγωνισμός, ο οποίος προσελκύει στον Πειραιά επισκέπτες κι από άλλα μέρη. Ο Πειραιάς είναι πλέον προορισμός για μεγάλες διοργανώσεις. Συγχαρητήρια στη Δημοτική Ραδιοφωνία Πειραιά Κανάλι Ένα 90,4 FM και στον Πρόεδρο Ιωσήφ Βουράκη για την άρτια διοργάνωση». O Πρόεδρος του Καναλιού Ένα 90,4 Ιωσήφ Βουράκης, τόνισε: «Είναι η τρίτη χρονιά που συνεργαζόμαστε με την Red Bull γι΄ αυτήν την πολύ όμορφη διοργάνωση και αυτό δεν είναι τυχαίο. Ως δήμος έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να πραγματοποιήσουμε πολλά και πολλές φορές να κάνουμε την υπέρβαση, όπως κάναμε από το πρωί. Εκπέμψαμε «ζωντανά» από τον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Θεάτρου, ψυχαγωγώντας δημότες και επισκέπτες από το ειδικά διαμορφωμένο βαν και κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού κάναμε τηλεοπτική παραγωγή από το «Κανάλι Ένα» για να μεταδοθεί «ζωντανά» η εκδήλωση. Ο Πειραιάς πρωταγωνιστούσε, πρωταγωνιστεί και θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί για τα επόμενα πέντε χρόνια». Παρόντες ήταν επίσης ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Παναγιώτης Ρέππας, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Πολιτισμού Γιάννης Χατζηαλέξης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Νέων Τεχνολογιών Δημήτρης Βλαχάκος και ο Πρόεδρος της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας Δημήτρης Πεφάνης. Το «βανάκι του Καναλιού Ένα 90,4» θα συνεχίσει το δημιουργικό ταξίδι του, σε πολλές γειτονιές του Πειραιά σκορπώντας μουσική και χαρά, διοργανώνοντας εκδηλώσεις και πολλά event.
more
27
04
2024
Μεγαλύτερα και νέα fitness stages: Το ATHENS FITNESS FESTIVAL 2024 περιλαμβάνει νέα είδη προπόνησης, μέσα και έξω από το νερό, καθώς και μεγαλύτερες πλατφόρμες κατά μήκος της παραλίας. Από προπονήσεις υψηλής έντασης έως γαλήνιες συνεδρίες γιόγκα, θα έχετε τη δυνατότητα να ζήσετε μια εμπειρία fitness που καλύπτει κάθε γούστο και προτίμηση. Προπονήσεις με τη πιο σύγχρονη τεχνολογία εξοπλισμού και τάσεις εκγύμνασης: Προετοιμαστείτε να εμπνευστείτε και να προπονηθείτε με τους καλύτερους εκπαιδευτές του χώρου από Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και να δοκιμάσετε νέα είδη γυμναστικής όπως Hybrid Race, The Challenge, Aqua Fitness, Pure Strength και άλλα, με τη χρήση κορυφαίου εξοπλισμού.   Διαδραστικές εμπειρίες ευεξίας: Με μεγάλη προσοχή έχει σχεδιαστεί το 2ήμερο πρόγραμμα του AFF 2024 για να χορτάσουν οι συμμετέχοντες, αλλά και όσοι απλά θέλουν να παρακολουθήσουν το θέαμα, δραστηριότητες που θρέφουν τόσο το σώμα όσο και τη ψυχή με φόντο το μαγευτικό τοπίο της Βουλιαγμένης. Σύνδεση και Επικοινωνία: Το ATHENS FITNESS FESTIVAL έχει να κάνει με τη δημιουργία μιας ισχυρής και υποστηρικτικής κοινότητας γυμναστικής. Φέτος, ανεβάζει το πήχη με περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής, σύνδεσης αλλά και να μοιραστείτε το ταξίδι γυμναστικής σας με ομοϊδεάτες. Το ATHENS FITNESS FESTIVAL 2024 απευθύνεται σε ΟΛΟΥΣ και πρόκειται για μια αξέχαστη εμπειρία που δεν πρέπει να χάσετε. Ετοιμαστείτε για μια γιορτή γυμναστικής όπως ποτέ άλλοτε!
more