07
04
2024
ΓΕΥΣΕΙΣ

Η νέα «Καυτερή» Coca Cola

Η Coca Cola αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα πρόβλημα: οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς άλλα προϊόντα, ειδικά προς αρωματικά νερά, απομακρύνοντας σε κάποιο βαθμό την προτίμησή τους από το 137 ετών αναψυκτικό. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την τάση, η Coca Cola τα τελευταία χρόνια έχει δοκιμάσει διάφορες γεύσεις που κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ελπίζοντας να πείσει τους καταναλωτές να επιστρέψουν στη Coca Cola.
Η Coca Cola αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ένα πρόβλημα: οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο προς άλλα προϊόντα, ειδικά προς αρωματικά νερά, απομακρύνοντας σε κάποιο βαθμό την προτίμησή τους από το 137 ετών αναψυκτικό. Για να αντιμετωπίσει αυτήν την τάση, η Coca Cola τα τελευταία χρόνια έχει δοκιμάσει διάφορες γεύσεις που κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ελπίζοντας να πείσει τους καταναλωτές να επιστρέψουν στη Coca Cola.

Ωστόσο, η πιο πρόσφατη γεύση, η Coca-Cola Spiced, αποτελεί το πρώτο μόνιμο νέο προϊόν με γεύση μετά από πολύ καιρό. Αυτή η κίνηση αποτελεί την τελευταία προσπάθεια της εταιρείας να προσαρμοστεί στις εποχικές αλλαγές και στις δημογραφικές μεταβολές στην Αμερική. Η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα γεύση, Spiced, υπογραμμίζοντας ότι συνδυάζει την κλασική γεύση της Coca-Cola με βατόμουρο και αρώματα μπαχαρικών. Θα διατεθεί σε εκδόσεις με ζάχαρη και χωρίς ζάχαρη όταν κυκλοφορήσει στα ράφια των καταστημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά τις επόμενες εβδομάδες.

Η Coca-Cola αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από μικρότερες εταιρείες που προσφέρουν ποτά με πιο έντονες και φρουτώδεις γεύσεις, όπως το Olipop και το Poppi, τα οποία έχουν κερδίσει την προτίμηση του κοινού. Το 2022, οι πωλήσεις της παραδοσιακής Coca-Cola, της Coca-Cola Zero και της Coca-Cola Light σημείωσαν αύξηση μόλις 1% στη Βόρεια Αμερική, ενώ οι πωλήσεις άλλων αναψυκτικών με γεύσεις από άλλες εταιρείες αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 3% την ίδια περίοδο.

Η Coca-Cola σπάνια παρουσιάζει νέες γεύσεις στα προϊόντα της. Η Spiced προστίθεται σε λίγες άλλες υπάρχουσες γεύσεις, όπως το κεράσι και η βανίλια. Η επιλογή της πικάντικης γεύσης βασίστηκε σε έρευνα της εταιρείας, με καταναλωτές να δηλώνουν ότι «θα ήταν πιθανότερο να δοκιμάσουν μια πιο πικάντικη γεύση», ενώ το βατόμουρο επελέγη από πάνω από 5 εκατομμύρια καταναλωτές μέσω σχετικής έρευνας. Η νέα γεύση αναμένεται να κυκλοφορήσει στη Βόρεια Αμερική στις 19 Φεβρουαρίου, αλλά η ημερομηνία κυκλοφορίας σε άλλες περιοχές, όπως η Ευρώπη, δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.